Період оскарження умов закупівлі - по 03-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 000 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 40 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 80 000 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Глухівський водоканал" Глухівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04653578 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://hlukhiv-vodokanal.info-gkh.com.ua/ |
| Контактна особа: | Тетяна Єпремян |
| Телефон: | +380993304113 |
| E-mail: | zbut1vodokanal@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 41400, Україна, Сумська область,місто Глухів(з), вул.Спаська, будинок 15 |
1 |
Виявлена невідповідність: серед документів тендерної пропозиції, відсутня Довідка (лист довільної форми) із зазначенням переліку сервісних (сервісного) центрів (центру) їх контактних телефонів, електронної пошти тощо, на яких (якому) можливе гарантійне та післягарантійне обслуговування базового шасі у гарантійний період (розміщення сервісного( -их) центру( -ів) не повинно перевищувати 250 км від місця поставки товару( -ів)) та/або проведення технічного обслуговування та ремонту у гарантійний період силами виїзної бригади сервісного(-их) центру(-ів), яка повинна прибути протягом 48 годин з моменту отримання заявки). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлена невідповідність: пункт 2.14 Розділу ІІ Додатку 4 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або копії документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати через електронну систему закупівель: Довідку (лист довільної форми) із зазначенням переліку сервісних (сервісного) центрів (центру) їх контактних телефонів, електронної пошти тощо, на яких (якому) можливе гарантійне та післягарантійне обслуговування базового шасі у гарантійний період (розміщення сервісного( -их) центру( -ів) не повинно перевищувати 250 км від місця поставки товару( -ів)) та/або проведення технічного обслуговування та ремонту у гарантійний період силами виїзної бригади сервісного(-их) центру(-ів), яка повинна прибути протягом 48 годин з моменту отримання заявки).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.