Період оскарження умов закупівлі - по 13-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 435 903,33 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 179,51 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 44768034 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Майоренко Вікторія |
| E-mail: | viktoriia.maiorenko@e-forest.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
6 |
Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Розгляд тендерної пропозиції Учасника в Закупівлі почався 20.11.2024, відтак є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 18.12.2024 у зв’язку з потребою детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, а також зважаючи на пункт 43 Особливостей, що у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
«Вимога про усунення невідповідностей: 1) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно до п.1. Розділу III Тендерної документації, документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Під час розгляду наданих Учасником документів у складі тендерної пропозиції було встановлено, що подані документи не завірені належним чином, що є порушенням вимог, визначених Замовником у тендерній документації ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ: документи завірені належним чином відповідно до п.1. Розділу III Тендерної документації.» 2) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно до пункту 1 Розділу 1 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції наведеного в Додатку 1 до Тендерної документації, для Документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасник повинен надати: 1.1. Оригінал та/або електронна копія, та/або сканована копія (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір за предметом закупівлі або договір предметом якого є поставка навісних лопат (відвалів). 1.2. Оригінал та/або електронна копія, та/або сканована копія (копії) відгуку (відгуків), наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків. На виконання зазначеного, Учасником було надано скановані копії аналогічних договорів та відповідні їм відгуки, а саме: - договір № 35 від 08.12.2024 року укладений із Зноб-Новгородською селищною радою та лист від 15.11.2024 №07-08/1909; - договір № П023-311 від 15.11.2023 року укладений із Комунальним Рівненським шляхово-експлуатаційним управлінням автомобільних доріг та лист від 12.11.2024 №658. В ході розгляду обох відгуків встановлено, що надані відгуки не містять інформації про стан належного виконання договору стосовно якості (Довідково: наявна інформація про вчасність поставок, технічну відповідність та експлуатаційні характеристики товару без уточнення відомостей щодо якості виконання зобов’язань за договором). Виходячи з викладеного, Учасником не було підтверджено відповідність вимогам, визначеним у п.п. 1.2 пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: надати оновлені документи у відповідності з п.п. 1.2 пункту 1 Розділу 1 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції наведеного в Додатку 1 до тендерної документації, а саме: Оригінал та/або електронна копія, та/або сканована копія (копії) відгуку (відгуків), наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків. 3) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно до підпункту 1.1. Розділу 4 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції наведеного в Додатку 1 до Тендерної документації Учасник повинен надати «Рішення про призначення керівника (або виписка/витяг з протоколу або інший розпорядчий документ органу підприємства/установи/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення – за наявності та необхідності такого)» В ході розгляду документів, було встановлено, що Учасником в складі тендерної пропозиції наданий наказ №02/16 від 02.09.2016 року щодо призначення директора Гирич М.П., на підставі протоколу зборів учасників ТОВ «ТГ ПРОМТЕХСЕРВІС» №01/09 від 01.09.2016. Однак зазначений протокол у складі тендерної пропозиції відсутній, що може свідчити про неповне виконання вимог зокрема щодо надання відповідного розпорядчого документа, який підтверджує призначення керівника. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: повинен надати «Рішення про призначення керівника (або виписка/витяг з протоколу або інший розпорядчий документ органу підприємства/установи/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення – за наявності та необхідності такого)». 4) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно до п.2 Розділу 3 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції наведеного в Додатку 1 до тендерної документації, Учасник має надати оригінал та/або електронну копію, та/або скановану копію (копії) документу, наданого на адресу Замовника, з посиланням на оголошення цих торгів від виробника товару або його представництва (представника, офіційного дилера, офіційного дистриб’ютора) повноваження яких розповсюджується на територію України, якими підтверджуються право (повноваження, можливість) учасника здійснювати продаж запропонованого товару. На виконання зазначеного, Учасником надано у складі тендерної пропозиції лист про надання повноважень виданий виробником запропонованого товару ТОВ «ТЕХНОЦЕНТР СЕРВІС» від 15.11.2024. В ході розгляду такого листа встановлено, що даний лист не містить інформацію про адресата, при цьому дана невідповідність не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо відповідно до абзацу другого п. 43 особливостей. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: оригінал та/або електронну копію, та/або скановану копію (копії) документу, наданого на адресу Замовника, з посиланням на оголошення цих торгів від виробника товару або його представництва (представника, офіційного дилера, офіційного дистриб’ютора) повноваження яких розповсюджується на територію України, якими підтверджуються право (повноваження, можливість) учасника здійснювати продаж запропонованого товару у відповідності до п.2 Розділу 3 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції наведеного в Додатку 1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.