Період оскарження умов закупівлі - по 18-10-2024, 00:00
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 157 136,68 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 571,36 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
| ЄДРПОУ: | 20588716 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кизенко Юлія |
| Телефон: | 380979702137 |
| E-mail: | y.kyzenko@uhe.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), ПрАТ «Укргідроенерго» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ФОП Лук'ян Михайло Федорович (далі – Учасник) з предмета закупівлі ДК 021:2015 код 43830000-0 Електричні інструменти (Поставка ручних електричних інструментів для філії «Канівська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго») (оголошення № UA-2024-10-10-009786-a). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 3.1., пункт 3.1.1. таблиці №1 додатка №1 тендерної документації. 2. Лист – відгук 3. Пункт 1.3. таблиці №3 Продовження додатка №1 тендерної документації. 4. Пункт 2.1. таблиці №3 Продовження додатка №1 тендерної документації. 5. Пункт 1.5., 1.6., таблиці №3 Продовження додатка №1 тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: 1. Відповідно до пункту 3.1. Таблиці № 1 Додатка 1 тендерної документації Учасник не надав довідку у формі заповненої таблиці за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору, який укладений після 01.01.2019 року.Відповідно до пункту 3.1.1. Таблиці № 1 Додатка 1 тендерної документації Учасник не надав документально підтвердженого досвіду виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору. 2.Учасник не надав Лист –відгук. 3.Учасник надав Лист-згоду керівника або представника учасника щодо обробки персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних», але не підписав. 4. Учасник не надав документального підтвердження того, що має відповідні документи які підтверджують те, що він є (являється) виробником товару або його офіційним представником, дилером, партнером, дистриб’ютором. 5. Учасник надав не всі документи, а саме Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб), та паспорт (сторінки 1-5 та місце проживання) (для фізичних осіб). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник повинен завантажити через електронну систему закупівель довідку у формі заповненої таблиці за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору, який укладений після 01.01.2019 року. Учасник повинен завантажити через електронну систему закупівель копія договору (договорів) з додатками та позитивний лист-відгук (листи - відгуки), які свідчать про виконання договору(договорів) та на який (які) є посилання у довідці складеній відповідно до вимог п. 3.1. цього Додатку.2. Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації Замовника за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням номеру та дати договору. 3. Учасник повинен завантажити через електронну систему закупівель Лист-згоду керівника або представника учасника щодо обробки персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних», підписаний.4. Для документального підтвердження учасник повинен завантажити через електронну систему закупівель декларацію, або декларацію про відповідність, або звіт, або висновок, або свідоцтво, або сертифікат, або сертифікат відповідності на товар в яких зазначена інформація про виробника товару. 5. Учасник повинен завантажити через електронну систему закупівель довідку про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб), та паспорт (сторінки 1-5 та місце проживання) (для фізичних осіб). Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.