Період оскарження умов закупівлі - по 13-10-2024, 00:00
Фронтальний навантажувач GENERAL Х на трактор FARMER
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 229 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 146 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "КОМУНАЛЬНИК" Малолюбашанської сільської ради |
| ЄДРПОУ: | 44730587 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сергій Пилипака |
| Телефон: | +380972122362 |
| E-mail: | komunalnyk_mlubasha@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 35009, Україна, Рівненська область,село Мала Любаша, вул. Соборна, будинок 10 |
1 |
Шановний учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "АГРОКУБ". При вивченні Вашої тендерної пропозиції Замовником було виявлено невідповідності в документах, що подані Вами у складі Тендерної пропозиції для участі у закупівлі товару за ДК 021:2015: 43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі (Фронтальний навантажувач GENERAL Х на трактор FARMER) за процедурою «відкриті торги з особливостями», ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-08-012618-а. Так, у складі тендерної пропозиції Учасника, всупереч вимогам Додатку 4 Тендерної документації на закупівлю товару за ДК 021:2015: 43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі (Фронтальний навантажувач GENERAL Х на трактор FARMER) за процедурою «відкриті торги з особливостями», ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-08-012618-а, відсутні документи, передбачені пп. 1 абз. З п. 6 та п. 10 цього Додатку, а саме: - документ, що посвідчує особу, уповноважену на підписання договору; - лист на фірмовому бланку Учасника, за власноручним підписом його керівника чи уповноваженої особи Учасника, завірений печаткою (у разі її наявності), яким Учасник гарантує, що ним у тендерній пропозиції вказано всі необхідні нарахування та податки на Товар. Крім того, у тендерної пропозиції Учасника, всупереч вимогам Додатку 1 Тендерної документації на закупівлю товару за ДК 021:2015: 43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі (Фронтальний навантажувач GENERAL Х на трактор FARMER) за процедурою «відкриті торги з особливостями», ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-08-012618-а відсутні: - зразок підпису та не зазначено посади особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи тендерної пропозиції Учасника. - зразок підпису та не зазначено посади особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю). Зважаючи на вище викладене, у порядку п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» просимо Вас у передбачений Законом термін усунути зазначені невідповідності в електронній системі закупівель та належним чином подати зазначені вище документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.