Період оскарження умов закупівлі - по 09-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 234 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 680 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва |
| ЄДРПОУ: | 05446166 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кравченко Ірина Григорівна |
| Телефон: | 380504486977 |
| E-mail: | kravchenkoira@i.ua |
| Місцезнаходження: | 02089, Україна, Київська область,Київ, Броварський проспект, 2 |
2 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Наданий договір заключений в період 2024 року, що не відповідає вимогам кваліфікаційного критерію. 2) Наданий договір заключений в період 2024 року, що не відповідає вимогам кваліфікаційного критерію. 3) Наданий договір заключений в період 2024 року, що не відповідає вимогам кваліфікаційного критерію. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Додаток 1 до тендерної документації - Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» - Розділ 1. Кваліфікаційні критерії – 1.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - пункт 1.1.1. 2) Додаток 1 до тендерної документації - Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» - Розділ 1. Кваліфікаційні критерії – 1.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - пункт 1.1.2. 3) Додаток 1 до тендерної документації - Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» - Розділ 1. Кваліфікаційні критерії – 1.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - пункт 1.1.3. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати довідку з інформацією про виконання за період 2021-2023 років аналогічних/аналогічного договорів/договору (в кількості не менше 1-го (одного)), який безпосередньо стосується предмета закупівлі за встановленою формою. Під аналогічним договором розуміється договір, предметом якого була поставка зубців ріжучих. 2) Надати копії договорів/договору (з усіма додатками), копії видаткових накладних по цьому договору (такі документи мають бути подані на всю суму виконання договору). У видатковій накладній (видаткових накладних) має бути посилання на номер та дату договору. 3) Надати лист-відгук до наданого аналогічних/аналогічного договорів/договору, які містять інформацію щодо якості поставленого товару, дотримання умов договору Учасником. Лист надається з накладенням КЕП/УЕП уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП/УЕП.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.