Період оскарження умов закупівлі - по 08-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 233 333,33 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 166,66 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва |
| ЄДРПОУ: | 03359090 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Солтановська Анастасія Олександрівна |
| Телефон: | 380685917708 |
| E-mail: | a.saltanovska@kyivcity.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 03170, Україна, Київська область,Київ, вул. Янтарна, буд. 5 |
5 |
Керуючись пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), вимагаємо усунути такі невідповідності тендерної пропозиції: 1) Пунктом 1.3. Розділу 1 Додатку 1.2. Тендерної документації встановлено, що на підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю учасник повинен надати скановане протокольне рішення учасників (акціонерів, власників) з наданням повноважень на укладання договору(ів) в разі наявності обмежень щодо укладання таких договорів згідно установчих (статутних) документів. У разі відсутності обмежень щодо укладання таких договорів згідно установчих (статутних) документів надати лист у довільній формі про відсутність обмежень щодо укладання таких договорів згідно установчих (статутних) документів. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає лист від 10.10.2024 вих.№ 1.3, яким вказує що «вартість предмету договору перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства», при цьому не долучає жодних протокольних рішень щодо укладання таких договорів. Враховуючи невідповідність наданого аналогічного договору, просимо ТОВ «Імпорт Логістік Груп» усунути недоліки. 2) Пунктами 1.1., 1.2 Розділу 2 Додатку 1.2 Тендерної документації встановлено, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен надати інформацію за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (за наявності), на фірмовому бланку (за наявності) про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного договору), у 2021-2024 роках, у вигляді таблиці, а також на підтвердження інформації вказаної у довідці, Учасник повинен надати копію (ї) зазначеного (их) договору (ів), оригінали відгуку (ів) (скановані), видані Замовниками зазначених договорів із підписом та печаткою уповноваженої особи Замовника, про якісне виконання Учасником зобов’язань та відсутність претензій, із обов’язковим зазначенням предмету, номеру та дати договору, щодо якого наданий відгук, а також реєстраційного номеру та дати видачі листа. Відгук (и) повинен (нні) бути датований не раніше дати оголошення про проведення закупівлі. * Аналогічним вважається виконаний договір, предмет якого відповідає конкретній назві предмету цієї закупівлі та/або який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015. Учасником ТОВ «Імпорт Логістік Груп» на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів долучено договір від 06.11.2023 № 06-11/23, предметом якого є товар – різці дорожні, що не відповідає конкретній назві предмету цієї закупівлі та/або не відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015. Враховуючи невідповідність наданого аналогічного договору, просимо ТОВ «Імпорт Логістік Груп» усунути недоліки. Відповідно до Особливостей виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності мають бути виправлені протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Керуючись пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), вимагаємо усунути такі невідповідності тендерної пропозиції: 1) Підпунктом 1.2. пункту 1 Розділу 1 Додатку 1.2. встановлено, що на підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю Учасник повинен надати скановане протокольне рішення учасників (акціонерів, власників) про призначення керівника (директора, генерального директора, тощо), сканований наказ про призначення керівника або довіреність на підписанта договору за результатами здійснення процедури закупівлі, тендерної пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі (оформлена належним чином з урахуванням статутних документів, в разі, якщо підписант договору, тендерної пропозиції та представник інтересів учасника довірена особа). Враховуючи відсутність протокольного рішення учасників, просимо ТОВ «ТОРГОВА ГРУПА «ПРОМТЕХСЕРВІС» усунути недоліки. 2) Підпунктом 1.4. пункту 1 Розділу 1 Додатку 1.2. встановлено, що на підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю Учасник повинен надати сканований паспорт* (ст. 1-2, ст. 3-6 за наявності записів) або ID-картка з додатками, або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI, зі змінами. *на кожну особу уповноважену на підписання договору за результатами здійснення процедури закупівлі, тендерної пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі. Паспорт або ID-картка з додатками, або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI, зі змінами на момент розкриття пропозиції повинен бути дійсний. Враховуючи відсутність вищезазначеного документа, просимо ТОВ «ТОРГОВА ГРУПА «ПРОМТЕХСЕРВІС» усунути недоліки. 3) Пунктами 1.1., 1.2 Розділу 2 Додатку 1.2 Тендерної документації встановлено, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен надати інформацію за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (за наявності), на фірмовому бланку (за наявності) про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного договору), у 2021-2024 роках, у вигляді таблиці, а також на підтвердження інформації вказаної у довідці, Учасник повинен надати копію (ї) зазначеного (их) договору (ів), оригінали відгуку (ів) (скановані), видані Замовниками зазначених договорів із підписом та печаткою уповноваженої особи Замовника, про якісне виконання Учасником зобов’язань та відсутність претензій, із обов’язковим зазначенням предмету, номеру та дати договору, щодо якого наданий відгук, а також реєстраційного номеру та дати видачі листа. Відгук (и) повинен (нні) бути датований не раніше дати оголошення про проведення закупівлі. * Аналогічним вважається виконаний договір, предмет якого відповідає конкретній назві предмету цієї закупівлі та/або який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015. Враховуючи невідповідність наданого аналогічного договору, просимо ТОВ «ТОРГОВА ГРУПА «ПРОМТЕХСЕРВІС» усунути недоліки. Відповідно до Особливостей виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності мають бути виправлені протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.