Період оскарження умов закупівлі - по 31-08-2024, 00:00
Фрезерний верстат, рейсмусовий верстат,фугувальний верстат, свердлильно-пазувальний верстат, токарно-копірувальний верстат по дереву, форматно-розкрійний верстат, заточний верстат для дискових пил, стрічково-шліфувальний верстат, кромкошліфувальний верстат, свердлильний верстат, точильно-шліфувальний верстат
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 2 533 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 50 660 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Бердичівський професійний будівельний ліцей |
| ЄДРПОУ: | 02543489 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Діана Науменко |
| Телефон: | +380932859320 |
| E-mail: | diananaumenko18@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 13300, Україна, Житомирська область,місто БЕРДИЧІВ, ВУЛИЦЯ ОДЕСЬКА, будинок 41 |
6 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до п.п.2 п.50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, у зв'язку неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
05-10-2024, 00:00
Період оскарження:
з 24-09-2024, 18:46 по 05-10-2024, 00:00
Документи:
Відповідно до п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель, товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022, замовником було виявлено невідповідність інформації поданої учасником у складі тендерної пропозиції, а саме інформація розміщена учасником в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів. Під час заповнення Додатку 1 до Тендерної документації Замовника учасником ТОВ «ЕВОПЕРФЕКТ» було допущено технічну помилку в тендерній пропозиції від 30.08.2024р. №3008/7, під час обрахунку загальної вартості предмету закупівлі, оскільки виправлення цієї технічної помилки не призводить до зміни предмета закупівлі запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, враховуючи те, що відповідно до п.3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі від 11.06.2020 №1082 автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів, з метою недопущення порушень у сфері публічних закупівель, просимо усунути невідповідності, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (Додаток 1 до тендерної документації Замовника) протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.