Період оскарження умов закупівлі - по 03-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 767 666,67 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 23 838,33 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 140 000,00 UAH |
| Замовник: | Київське комунальне об'єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" |
| ЄДРПОУ: | 03362123 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Пиріг Юлія |
| Телефон: | 380442723536 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область,Київ, вул. Кудрявська, буд. 23 |
6 |
Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням пункту 43 Постанови № 1178 Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Постанова № 1178) Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Торговий Дім Будшляхмаш» (код ЄДРПОУ 32670703) (далі – учасник) процедури закупівлі «Екскаватор навантажувач TLB 870 MECALAK або еквівалент (код ДК 021:2015 - 43260000-3 механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка), ідентифікатор UA-2024-05-31-007447-a, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції наданий документ «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» від 03.07.2024року, де у рядку 48 Таблиці відповідності на вимогу замовника щодо датчик рівня та тиску масла у двигуні або датчик тиску масла у двигуні учасником зазначено інформацію у рядку 48 – «так», проте не зазначив один із варіантів запропонованих замовником. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 1 Додатку 1 до тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації: Учаснику необхідно надати у складі тендерної пропозиції інформацію про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі у вигляді Додатку 1 тендерної документації із заповненою таблицею відповідності. Пропонований учасником товар повинен відповідати вимогам встановленим замовником, тобто має такі самі (еквівалентні) або кращі технічні та якісні характеристики товару у порівнянні з передбаченими в тендерній документації. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.