Закупівлю оголошено - 17-04-2024, 15:59. Дата останніх змін - 10-05-2024, 12:07

Екскаватор-навантажувач (JCB 3CX або еквівалент) – 1 од. з додатковим обладнанням: сніговий відвал (поворотний з амортизацією) – 1 од.; щітка відкрита поворотна для міні навантажувача JCB 225 (або еквівалент) – 1 од.; щітка з бункером – 1 од. в комплекті з бордюрною щіткою – 1 од. (придбання спецтехніки в кредит)

Закупівля: UA-2024-04-17-010988-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-04-17-012987-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 17-04-2024, 15:59
по 23-04-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 23-04-2024, 00:00
по 26-04-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Закупівля здійснюється за рахунок кредитних коштів (90% загальної вартості товару) і власних коштів (10% загальної вартості товару) відповідно до ухвали Львівської міської ради від 08.02.2024 № 4338 «Про надання дозволу ЛКП «Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району», ЛКП «Шляхово-ремонтне підприємство Залізничного району», ЛКП «Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району» на отримання кредиту в банківській установі»; погодження першим заступником міського голови на проведення закупівлі, згідно розпорядження міського голови від 21.09.2023 № 392 «Про обмеження здійснення публічних закупівель Львівської міської територіальної громади в умовах воєнного стану» Оскільки ЛКП «ШРП Шевченківського району» не є замовником в розумінні Закону відповідно до пункту 3 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівля здійснюється як спрощена в порядку, визначеному Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель…, затвердженою наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 20.10.2022 року № 25 (зі змінами).

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:6 000 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:30 000,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району"
ЄДРПОУ:03348946 Досьє YouControl
Контактна особа:Одноріг Олег Ярославович
Телефон:380322918249, 380322918248
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
79068, Україна, Львівська область,Львів, вул. Інструментальна, будинок 13
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Екскаватор-навантажувач (JCB 3CX або еквівалент) – 1 од. з додатковим обладнанням: сніговий відвал (поворотний з амортизацією) – 1 од.; щітка відкрита поворотна для міні навантажувача JCB 225 (або еквівалент) – 1 од.; щітка з бункером – 1 од. в комплекті з бордюрною щіткою – 1 од. (придбання спецтехніки в кредит)

5
штука
79051 , Україна , Львівська область , Львів , вул. Інструментальна, будинок 13 ,
з 29-04-2024 по 31-12-2024
43260000-3
Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка


+ -
Документи
Тип документа: Критерії оцінки
ФайлСтанДата та час
Експортовано:17-04-2024, 16:04:55
Експортовано:17-04-2024, 16:04:55
Експортовано:17-04-2024, 16:04:55
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:17-04-2024, 16:04:55
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:17-04-2024, 16:04:55
Експортовано:17-04-2024, 16:04:55
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:17-04-2024, 16:04:55
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:17-04-2024, 16:04:55
Експортовано:17-04-2024, 16:06:05
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Оплата товару здійснюватиметься за рахунок кредитних коштів, сума яких становить орієнтовно 90% загальної вартості товару, та за рахунок власних коштів, сума яких становить орієнтовно 10% загальної вартості в наступному порядку
Тип оплати:
Аванс
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати (%):
10
Період (днів):
3
Подія:
Поставка товару
Опис:
Оплата кредитних коштів в розмірі 90% від фактичної вартості товару банківською установою безпосередньо на розрахунковий рахунок Постачальника – після поставки Товару, підписання акта приймання-передачі Товару, передачі всіх належних документів Замовникові, укладення кредитного договору і пов’язаних з ним процедур – протягом 5-ти банківських днів з дати укладення кредитного договору, але не пізніше 15-ти календарних днів від цієї дати.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати (%):
90
Період (днів):
5
Мінімальний крок аукціону:
30 000,00 UAH
Початок аукціону:
Аукціон не відбувся
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "Констракшн Машинері"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , , Синицин Ярослав Ігорович
Остаточна пропозиція:
5 985 840,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
03-05-2024, 15:39

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 02-05-24, 14:46:35
24

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «Констракшн Машинері» по предмету закупівлі Екскаватор-навантажувач (JCB 3CX або еквівалент) – 1 од. з додатковим обладнанням: сніговий відвал (поворотний з амортизацією) – 1 од.; щітка відкрита поворотна для міні навантажувача JCB 225 (або еквівалент) – 1 од.; щітка з бункером – 1 од. в комплекті з бордюрною щіткою – 1 од. (придбання спецтехніки в кредит) (закупівля: UA-2024-04-17-010988-a) 1.Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність у поданих документах, а саме: - відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції довідки від 25.04.2024 №CML03-25/04/2024R бухгалтерська довідка підписана директором. Однак, всупереч вимогам абзацу 4 Додатку №1 відсутній підпис бухгалтера. - учасником надано скановані аналогічні договори з ЛМКП «Львівтеплоенерго» №02-22-68 від 07.02.2022р та з Бурштинською міською радою № 209 від 12.05.2021р., проте у підпункті 1.2. пункту 1 Додатку №1 до Тендерної документації зазначено, що Учасник подає завірені копії аналогічних договорів в складі тендерної пропозиції. Зважаючи на вищевикладене, це створює невідповідність у поданій інформації та документах. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - вимоги абзацу 4 Додатку №1 до Тендерної документації - вимоги підпункту 1.2. пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати бухгалтерську довідку підписану директором та бухгалтером. - надати завірені копії аналогічних договорів з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 03-05-24, 14:46:35
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-04-17-010988-a-a1
Номер договору:
88/05-24
Дата підписання договору:
10-05-2024, 10:00
Строк дії договору:
з 31-07-2024 по 31-12-2024
5 985 840,00 UAH
Ціна договору
4 988 200,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "Констракшн Машинері"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
5 985 840,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Учасник, ТОВ «Констракшн Машинері» в особі директора Нонєва Камена Тотєва, гарантує Замовнику незалучення Учасником будь-якого субпідрядника/співвиконавця, а саме – ТОВ «Констракшн Машинері» в особі директора Нонєва Камена Тотєва, гарантує незалучення Учасником субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та будь-якого іншого субпідрядника/співвиконавця.
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ