Період оскарження умов закупівлі - по 03-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-03-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 500 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Джулинкакомунсервіс" Джулинської сільської ради |
| ЄДРПОУ: | 45266861 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дудник Світлана Вікторівна |
| Телефон: | +380987261935 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 24450, Україна, Вінницька область,Гайсинський район, с.Джулинка, вулиця Центральна, будинок 43а |
1 |
Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній проект договору про закупівлю, складений відповідно до Додатку 4 тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1 розділ ІІІ до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати проект договору про закупівлю, згідно з Додатком 4 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.