Період оскарження умов закупівлі - по 23-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-01-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 26-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 282 726,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 413,63 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Міські дороги" |
| ЄДРПОУ: | 32642110 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Можаровська Тетяна |
| Телефон: | +380487882089 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одеська область,м. Одеса, вул. Промислова, 38 |
2 |
Відповідно до п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Для усунення невідповідностей Учаснику необхідно надати: 1) Гарантійний лист про те, що він не обмежений законодавством про санкції у виконанні умов договору про закупівлю. (Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. п.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, п.п. 1.10); 2) Гарантійний лист, що у разі випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. (Розділ VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю. 2. Строк укладання договору). 3) Повідомити замовника відповідним документом щодо згоди із вимогою, що дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; (Розділ VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю. 4. Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю).
Враховуючи Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Постанову Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом директора № 215 від 04 листопада 2022 року, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ОДЕСЬКА ФІЛІЯ ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «АЛЬЦЕСТ» код ЄДРПОУ 21009123 (далі – Учасник), в процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2024-01-18-006665-a за предметом закупівлі Оплата видатків з благоустрою населених пунктів, а саме: витратні матеріали до електричного інструменту за кодом ЄЗС ДК 021:2015:43830000-0 «Електричні інструменти», виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме учасник не надав довідку/інформацію в довільній формі на підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі визначених абзацем 14 пункту 47 Особливостей Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи зазначене ВИРІШЕНО: 1. Відповідно до п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. 2. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати довідку/інформацію в довільній формі на підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі визначених абзацем 14 пункту 47 Особливостей
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.