Період оскарження умов закупівлі - по 18-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-01-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 6 181 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 61 810,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління житлово-комунального господарства Южноукраїнської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 44342464 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Васильєва |
| Телефон: | +380513655637 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 55001, Україна, Миколаївська область,Вознесенський р-н, місто Южноукраїнськ, вул.Європейська, будинок 23, кабінет 93аб |
3 |
ПРОТОКОЛ № 7 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ «23» січня 2024 року 1. Найменування замовника: Управління житлово-комунального господарства Южноукраїнської міської ради. 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 44342464. 3. Місцезнаходження замовника: 55001, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, вулиця Європейська, 23 кімн. 93 а,б. Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ТАД КОНСТРАКШН ГРУП" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі: «Придбання бульдозера з відвалом та розпушувачем, для розрівнювання та ущільнення твердих побутових відходів, згідно ДК 021:2015 код 43210000-8 - Машини для земляних робіт» (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-01-13-000408-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1) Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації учасник в складі своєї пропозиції повинен надати не менше двох договорів за 2022-2023 рік, аналогічним договором є договір придбання товару за предметом закупівлі ДК021:2015 код 43210000-8 Машини для земляних робіт або ДК021:2015 код 43211000-5 Бульдозери. Відсутній код ДК 021:2015 за Єдиним закупівельним словником (затверджено наказом Мінекономрозвитку України від 23.12.2015 р. № 1749 (зі змінами) в предметі закупівлі за договором № 30102023 від 30.10.2023 і за договором № 25092023 від 25.09.2023 2) Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації учасник в складі своєї пропозиції надає документи про виконання аналогічного договору, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Згідно п.2.4 аналогічноного договору №25092023 від 25.09.2023 р. передача і відповідно приймання Устаткування Сторонами здійснюється шляхом підписання ними видаткової накладної та Акту приймання-передачі Устаткування на складі продавця, в пропозиції учасника відсутня видаткова накладна. 3) Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації учасник в складі своєї пропозиції надає документи про виконання аналогічного договору, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Згідно п.2.4 аналогічноного договору №30102023 від 30.10.2023 р. передача і відповідно приймання Устаткування Сторонами здійснюється шляхом підписання ними видаткової накладної та Акту приймання-передачі Устаткування на складі продавця, в пропозиції учасника відсутній акт прийому передачі устаткування. 4) Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації учасник в складі своєї пропозиції надає документи підтверджуючий оплату за отриманий товар. Такі документи відсутні за договором №25092023 від 25.09.2023 р і за договором №30102023 від 30.10.2023 р. 5) Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації учасник в п.п.5 п.4 учасник повинен надати довідку з відомостями про учасника, в довідці не вказано форму власності, організаційно правову форму та місцезнаходження. 6) Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації учасник у складі своєї пропозиції надає порівняльну таблицю характеристик товару який пропонує учасник до вимог Замовника. Замовником було промоніторено в інших закупівлях та детально проаналізовано паспорт, який знаходиться у відкритому доступі на майданчику Prozzoro на запропонований товар, а саме на бульдозер SINOMACH GTY160. Просимо уточнити параметри, які не співпадають відповідно наданих характеристик до паспорту (п.16 максимальне тягове зусилля, п.17 продуктивність гідравлічного насосу, п.22 тиск на ґрунт) або надати паспорт SINOMACH GTY160, який співпадає з характеристиками які прописує учасник. 7) Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації учасник у складі своєї пропозиції надає сертифікат відповідності, який не відповідає предмету закупівлі, в частині п.1 модель апаратури/виріб (GTY 165) та п.4 об’єкт сертифіката (Автогрейдер, самохідний SINOMACH GTY165). 8) Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації учасник у складі своєї пропозиції надає сертифікат відповідності, який не відповідає наданому сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1. 9) Відповідно до Додатку №5 до тендерної документації учасник у складі своєї пропозиції надає тендерну пропозицію, яка не відповідає пропозиції учасника, яка була вказана у Додатку №2 до тендерної документації. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 40 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа ____________________ Ірина ВАСИЛЬЄВА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.