Період оскарження умов закупівлі - по 03-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 200 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 42 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області |
| ЄДРПОУ: | 41882571 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Черній Крістіна Володимирівна |
| Телефон: | +380635824886 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 66350, Україна, Одеська область,Подільський район, село Куяльник, вулиця Куяльницька, 26-А |
1 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника – ТОВ "Констракшн Машинері", виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Перелік виявлених невідповідностей: відсутні зміни в Додатку №5 Проект Договору. 1.1. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: на виконання пунктів 4.7., 4.8. Додатку №5 Проект Договору. 1.2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Додатку №5 Проект Договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.