Період оскарження умов закупівлі - по 27-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-09-2023, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 202 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 010,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Волоківська сільська рада |
| ЄДРПОУ: | 04417079 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дмитро Іванович Загарчук |
| Телефон: | +380373430202 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 60413, Україна, Чернівецька область,с. Волока, вул. Александрі, 51 А |
2 |
Керуючись положенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) Замовник у встановлені законодавством строки публікує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі: ДК 021:2015 43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі (фронтальний навантажувач на трактор МТЗ-892 або еквівалент) Керуючись п.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ, та, враховуючи п. 41 цих ОСОБЛИВОСТЕЙ, у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником ТОВ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ", у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. За результатами розгляду пропозиції учасника ТОВ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ", встановлено невідповідність пропозиції вимогам Тендерної документації щодо надання документів для підтвердження відповідності Учасника згідно Додатку № 2 до ТД, а саме: Учасником надано довідку в довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів, яка не відповідає кваліфікаційним критеріям згідно вимог п. 2.1. Додатку № 2 до Тендерної документації, зокрема учасником зазначено інформацію про виконання одного аналогічного договору №10 від 09 березня 2023 року укладеного з ПП «Агропоставка-Сервіс», що не відповідає кваліфікаційним вимогам згідно вимог п. 2.1. Додатку № 2 до Тендерної документації, зокрема на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасник повинен надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання протягом 2022-2023 років аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник повинен вказати інформацію про виконання не менше 1 (одного) аналогічного договору за кожен рік протягом 2022-2023 років, за кодом згідно коду 43250000-0 — Фронтальні ковшові навантажувачі, що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого), інформація про який знаходиться у публічному доступі на веб-порталі https://prozorro.gov.ua. На підставі викладеного учасник повинен надати не менше 2-х (двох) аналогічних договорів, а саме не менше 1 (одного) аналогічного договору протягом 2022 року та не менше 1 (одного) аналогічного договору протягом 2023 року, за кодом ДК 021:2015: 43250000-0 — Фронтальні ковшові навантажувачі, що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого), інформація про який знаходиться у публічному доступі на веб-порталі https://prozorro.gov.ua. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ТОВ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ", просимо привести у відповідність тендерну пропозицію шляхом до завантаження вищезазначених документів до складу пропозиції згідно вимог Тендерної документації.
Керуючись положенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) Замовник у встановлені законодавством строки публікує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПРОМІНЬ" у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі: ДК 021:2015 43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі (фронтальний навантажувач на трактор МТЗ-892 або еквівалент) Керуючись п.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ, та, враховуючи п. 41 цих ОСОБЛИВОСТЕЙ, у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПРОМІНЬ", у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. За результатами розгляду пропозиції учасника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПРОМІНЬ", встановлено невідповідність пропозиції вимогам Тендерної документації щодо надання документів для підтвердження відповідності Учасника згідно Додатку № 2 до ТД, а саме: Учасником надано довідку в довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів, яка не в повній мірі відповідає кваліфікаційним критеріям згідно вимог п. 2.1. Додатку № 2 до Тендерної документації, зокрема учасником зазначено інформацію про виконання одного аналогічного договору №74/23 від 13 липня 2023 року, що не відповідає кваліфікаційним вимогам згідно вимог п. 2.1. Додатку № 2 до Тендерної документації, зокрема на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасник повинен надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання протягом 2022-2023 років аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник повинен вказати інформацію про виконання не менше 1 (одного) аналогічного договору за кожен рік протягом 2022-2023 років, за кодом згідно коду 43250000-0 — Фронтальні ковшові навантажувачі, що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого), інформація про який знаходиться у публічному доступі на веб-порталі https://prozorro.gov.ua. На підставі викладеного учасник повинен надати не менше 2-х (двох) аналогічних договорів, а саме не менше 1 (одного) аналогічного договору за кожен рік протягом 2022-2023 років, за кодом згідно коду 43250000-0 — Фронтальні ковшові навантажувачі, що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого), інформація про який знаходиться у публічному доступі на веб-порталі https://prozorro.gov.ua. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПРОМІНЬ", просимо привести у відповідність тендерну пропозицію шляхом до завантаження вищезазначених документів до складу пропозиції згідно вимог Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.