Період оскарження умов закупівлі - по 21-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-09-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 24-09-2023, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 3 360 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 33 600,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 03365854 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Дубина |
| Телефон: | +380532561938 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 36020, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Стрітенська, 19 |
0 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відсутність подальшої закупівлі товару з даними технічними характеристиками
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
17-11-2023, 00:04
Період оскарження:
з 06-11-2023, 16:56 по 17-11-2023, 00:00
Документи:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 29.09.2023 р. 1. Найменування замовника*. Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.03365854 3. Місцезнаходження замовника. 36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Стрітенська, 19. 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-09-14-013428-a 5. Виявлено необхідність застосувати положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень ч. 40 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ТОВ ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до вимог додатку 6 тендерної документації «Форма ПРОПОЗИЦІЯ» вимагалось зазначити «Найменування», яке пропонується учасником та буде в подальшому зазначатись у специфікації договору. Також вимогами додатку 6 передбачалось роз’яснення, щодо «Найменування», а саме: «НАЙМЕНУВАННЯ, яке пропонується учасником та буде в подальшому зазначатись у специфікації договору, обов’язково зазначається у відповідності до специфікації та особливостей предмету, що пропонується учасником із зазначенням, у разі потреби, конкретної торговельної марки, моделі чи фірми, патенту, міжнародної непатентованої назви, конструкцію або тип предмета закупівлі, або інформацію про джерело його походження або виробника. У разі якщо предмет закупівлі не передбачає спеціального уточнення із додатковим зазначенням необхідної інформації, у даному полі зазначається назва за найменуванням предмета закупівлі, що визначена у комірці «найменування предмета закупівлі» відповідного пункту таблиці 2 форми «Пропозиція». Інформація, яка зазначається учасником може підтверджуватись іншими документами, які надаються у складі пропозиції.» Під час оцінки пропозиції виявлено невідповідність в наданих документах відповідно до вимог додатку 5 тендерної документації, а саме: п.12) декларацію про відповідність із зазначенням ідентифікаційного номеру VIN (PIN) Товару, що пропонується до постачання та сертифікат відповідності. Вказано різний тип предмета закупівлі, а саме: в Декларації про відповідність –«Навантажувач фронтальний ковшовий модель НК 530» та в Сертифікат відповідності – «Навантажувач моделі НК 530» , при цьому «Пропозиція» №30 від 21.09.2023р. містить найменування – «Фронтальний ковшовий навантажувач НК 530» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Враховуючі, що в « Пропозиції» №30 від 21.09.2023р. міститься найменування – «Фронтальний ковшовий навантажувач НК 530», учасник процедури повинен надати Сертифікат відповідності (відповідно до п.12 додатку 5 тендерної документації) , який підтверджує тип предмету закупівлі, а саме: Фронтальний ковшовий навантажувач НК 530.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.