Період оскарження умов закупівлі - по 20-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 500 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 27 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Господар" Богодухівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 40327746 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Зінченко |
| Телефон: | +380575832332 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 62103, Україна, Харківська область,м. Богодухів, пров. Лікарняний, 3 Б |
3 |
Відповідно до п. 43 Постанови «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Під час розгляду Тендерної пропозиції від Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ" на закупівлю Бульдозер код ДК 021:2015: 43210000-8 Машини для земляних робіт за оголошенням № UA-2023-09-14-004911-a було виявлено невідповідність вимогам Тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Учасником не надано проект договору згідно із Додатком 6, також у пп.3.3 пункту 3 « Якість та комплектність товару. Гарантійні зобов’язання» проекту договору зазначено кількість мотогодин що не співпадає з інформацією вказаною в Додатку 2 тендерної пропозиції. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації , пп 3.3 пункту 3« Якість та комплектність товару. Гарантійні зобов’язання» проекту договору. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: проект договору згідно з Додатком 6 Керуючись п. 43 Особливостей вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених документів на веб-портал Уповноваженого органу В разі не виправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин, тендерна пропозиція буде відхилена у відповідності до абзацу 4 пункту 1 частини 41 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.