Період оскарження умов закупівлі - по 10-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 957 500,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 787,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУШТИНОСЕРВІС" |
| ЄДРПОУ: | 41255966 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Роман Роман |
| Телефон: | +380967322119 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 90556, Україна, Закарпатська область,селище міського типу Буштино, ВУЛИЦЯ ТРАВНЕВА, будинок 6 |
2 |
Опис: Розмістити відповідно до п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що вступила у дію з 19 жовтня 2022 року щодо ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, вимогу про усунення невідповідностей, що виявлені замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачається тендерною документацією. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: Згідно абз. 2 п.п.1 п.1 Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації виконати вимогу для юридичних осіб та надати копію/-ї документів в частині підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю та підписання пропозиції у формі наказу про призначення (для керівника або уповноваженої особи), що підтверджуватиме повноваження особи, яка підписує тендерну пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю. Згідно п.3 Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації виконати вимогу в частині надання відомостей щодо сплати податків та зборів (у разі наявності) шляхом надання одного з перелічених документів із врахуванням листа (Лист пояснення ПДВ.pdf) та його доповнення, а саме: свідоцтва про право сплати єдиного податку або витяг з реєстру платників єдиного податку у разі, якщо Учасник є платником єдиного податку. Згідно п.4 Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації, та п.3.2.1. Тендерної документації, яка передбачає подання учасником документів, що передбачені в додатках № 1-4 до тендерної документації та: виконати вимогу в частині надання підписаного учасником проекту договору про закупівлю (згідно Додатку №3 Документації), що Погоджений листом Вих. №9 від 12.09.2023 р виконати вимогу в частині надання заповненої форми “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ” згідно з Додатком № 4 до тендерної документації; Привести у відповідність до вимог, наявний в складі пропозиції електронний документ "Довідка локалізація.pdf" без власноручного підпису та/або особистого підпису лист про локалізацію
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.