Період оскарження умов закупівлі - по 13-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-06-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 604 379,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 6 043,79 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | НУ "Львівська політехніка" |
ЄДРПОУ: | 02071010 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.lp.edu.ua |
Контактна особа: | Василишин Христина Теодорівна |
Телефон: | 380977112859 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79013, Україна, Львівська область,Львів, м. Львів, вул. С. Бандери,12, корпус 13 |
0 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Підпунктом 3.1. пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації, передбачено що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: … «заповнену специфікацію за формою наведеною в додатку 3 до тендерної документації, при цьому зазначення у специфікації інформації про ті характеристики товарів, вимоги до яких встановлено Замовником обов’язкове». У складі тендерної пропозиції учасником подано файл з документами: «1.Технічні вимоги.pdf», у якому міститься, окрім іншого, заповнена специфікація товару, що пропонується (Вих.№ 10476 від 14.06.2023р.), проте, у наданій специфікації відсутня інформація про виробника та країну походження товару, що пропонується учасником. Водночас відповідна інформація міститься у поданих у складі тендерної пропозиції документі з перекладом Листа авторизації (файл «1.Технічні вимоги.pdf» ст.7) та Інструкції користувача (файл «1.Технічні вимоги.pdf» ст.64-ст.115). Також у наданій Специфікації товару, що пропонується (Вих.№ 10476 від 14.06.2023р.), не зазначено марку, модель та конкретні технічні характеристики пропонованого товару, вимоги до яких встановлено у Додатку 3 до Тендерної документації, строк дії гарантії на виконання вимог підпункту 4.2. пункту 4 Додатку 3 до Тендерної документації, проте дана інформація міститься у наданих у складі тендерної пропозиції документах: таблиці відповідності (Вих.№ 10476 від 14.06.2023р.) (файл «1.Технічні вимоги.pdf» ст.3-ст.4) та Інструкції користувача (файл «1.Технічні вимоги.pdf» ст.64-ст.115). 1.2. Згідно з пунктом 1.7. Розділу І. Загальні положення Тендерної документації, вірність перекладу документа, повинна бути засвідчена написом «вірність перекладу засвідчую» та підписом особи, яка здійснила переклад із зазначенням її прізвища, імені, по батькові (у разі наявності). Наданий у складі тендерної пропозиції документ з перекладом Листа авторизації (файл «1.Технічні вимоги.pdf» ст.7) засвідчений не у відповідності з вимогами тендерної документації, зокрема не містить надпису «вірність перекладу засвідчую» та імені, по батькові (у разі наявності) особи, яка здійснила переклад (зазначено ініціали). 1.3. На виконання вимог підпункту 3.1. пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації, згідно якого для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: … «заповнену таблицю відповідності за формою наведеною в додатку 3 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції подано файл з документами: «1.Технічні вимоги.pdf», у якому міститься, окрім іншого, заповнена таблиця відповідності (Вих.№ 10476 від 14.06.2023р.) за встановленою формою, яка містить наступні невідповідності у зазначеній в ній інформації: 1.3.1. у четвертому стовпці таблиці учасником зазначається посилання на сторінки підтверджуючого відповідність документу під назвою «керівництво користувача», водночас у складі тендерної пропозиції надано копію документа під назвою «Інструкція користувача» (файл «1.Технічні вимоги.pdf» ст.64-ст.115); 1.3.2. у пункті 6 таблиці учасником зазначено: Ефективний діаметр планетарного диску повинен бути не більше 140 мм, та у колонці Вимоги вказано - «Відповідність», проте, окрім вказання некоректної назви документу, що підтверджує відповідність встановленій вимозі, учасником не зазначено сторінку підтверджуючого відповідність документу, однак зазначена інформація підтверджується документом, який подано у складі тендерної пропозиції - Інструкція користувача на стор.18 (файл «1.Технічні вимоги.pdf» ст.64-ст.115); 1.3.3. у пункті 8 таблиці учасник зазначає: Млин повинен бути укомплектований розмельною гарнітурою виготовленою з матеріалу не гірше за агат, з наступними вимогами: - Об’єм розмельного стакану не менше 45 мл у кількості 2 штуки; - Діаметр розмельної кулі 10 мм у кількості 36 штук, та у колонці Вимоги вказує - «Наявність», проте, окрім вказання некоректної назви документу, що підтверджує відповідність встановленій вимозі, зазначені учасником сторінки підтверджуючого документа 26, 28, не підтверджують інформації про кількість куль зазначеного діаметру на необхідну кількість розмельних стаканів відповідного об’єму, однак зазначена інформація підтверджується документом, який подано у складі тендерної пропозиції - Інструкція користувача на стор.27 (файл «1.Технічні вимоги.pdf» ст.64-ст.115); 1.3.4. у пункті 13 таблиці учасником зазначено: Наявність ергономічної плівкової клавіатури IP64 та у колонці Вимоги вказано -«Відповідність», проте, окрім вказання некоректної назви документу, що підтверджує відповідність встановленій вимозі, заначена сторінка 8 підтверджуючого документа містить інформацію про наявність «мембранної клавіатури», що не підтверджує в повній мірі вказаної характеристики, однак зазначену інформацію містять інші документи, подані у складі тендерної пропозиції - заповнена специфікація за формою наведеною в додатку 3 до Тендерної документації та Інструкція користувача стор.18 (файл «1.Технічні вимоги.pdf» ст.64-ст.115); 1.3.5. у пункті 15 таблиці учасником зазначено: Рівень шуму на робочому місці не повинен перевищувати 90 дБ(A) та у колонці Вимоги вказано -«Відповідність», проте, окрім вказання некоректної назви документу, що підтверджує відповідність встановленій вимозі, заначена сторінка 17 підтверджуючого документа містить інформацію про рівень робочого шуму відповідно до DIN EN ISO 3746:2005, що становить до 96дБ(А), що не підтверджує в повній мірі вказаної характеристики та потребує уточнення, оскільки надана у складі тендерної пропозиції специфікація також містить інформацію про те, що рівень шуму на робочому місці не повинен перевищувати 90 дБ(A). 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: з урахуванням та дотриманням вимог тендерної документації щодо форми і змісту відповідного документа, інших вимог тендерної документації, вимог Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а також інформації розміщеної у цьому повідомленні про усунення невідповідностей, надати: - уточнені та/або нові документи з усунутими невідповідностями (які підтвердять/забезпечать усунення невідповідностей) інформацію щодо яких зазначено у пункті 1 цього повідомлення, за умови, що такі виправлення не призведуть до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.