Закупівлю оголошено - 30-09-2022, 14:31. Дата останніх змін - 20-10-2022, 13:06

Міні навантажувач, гусеничний екскаватор, колісний фронтальний навантажувач з ківшом, ковшовий навантажувач на базі трактора

Закупівля:UA-2022-09-30-005203-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 30-09-2022, 14:31
по 06-10-2022, 17:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 06-10-2022, 17:00
по 11-10-2022, 17:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 12-10-2022, 15:36
по 12-10-2022, 15:59

Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-10-2022, 17:00

Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 08-10-2022, 00:00

ID закупівлі: 9cdb1f230345405f815ca886a9f8e318

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:130 000 000,00 UAH (з ПДВ)
Мінімальний крок аукціону:650 000,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:3 900 000,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДКОМПЛЕКТ"
ЄДРПОУ:32702090 Досьє YouControl
Контактна особа:Ольга Бондаренко
Телефон:+380675337516
E-mail:okp.budkomplekt@ukr.net
Місцезнаходження:
49004, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр.Поля Олександра, будинок 2
0


Кваліфікаційні критерії
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
електронна банківська гарантія (далі-банківська гарантія) з накладеним кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.-розмір забезпечення пропозиції: 3 900 000,00 (три мільйони дев’ятсот тисяч) грн. 00 коп.; - строк дії забезпечення пропозиції: має дорівнювати, або перевищувати 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Мінекономіки №2628 від 14.12.2020 (із змінами) та вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (із змінами). Гарантія має набувати чинності з дня її надання та має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття(або платіжне доручення), яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта (за наявності) та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Крім того, разом із банківською гарантією, виданою банком-резидентом, надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку, копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. У випадку надання банківської гарантії банком-нерезидентом, документи зазначені в даному абзаці надаються авізуючим банком-резидентом. Банківська гарантія надається у складі пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником пропозиція відхиляється Замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. У разі продовження строку дії пропозиції, строк дії забезпечення пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк (про що надаються відповідні гарантійні листи від банку та від учасника у складі пропозиції). Пропозиція, у складі якої не буде надано наведеного забезпечення пропозиції, та/або забезпечення пропозиції не відповідатиме зазначеним умовам до такого забезпечення, буде відхилена Замовником.
Статус: Активна
Дата створення: 30-09-2022, 14:31:51
Способи підтвердження:
Документ
Пункт 12 частини 3 документації спрощеної закупівлі , детальна інформація зазначена в Пункт 12 частини 3 документації спрощеної закупівлі
+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+-
Закупівля:
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Оплата здійснюється Покупцем на підставі рахунку та видаткової накладної, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту поставки товару та підписання Сторонами видаткової накладної.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
30
Мінімальний крок аукціону:
650 000,00 UAH
Початок аукціону:
12-10-2022, 15:36
+-
Документи
Інші
ФайлСтанДата та час
sign.p7s

SHA1:897c1b311a923a82f077c875373d674cea976fd0;SHA2-384:25d77e2c65a88dc27ed6ae4add11855d3561e169b97368354deb6dd720b622d062c2e4f01fd74a4507be28da23d81160;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:30-09-2022, 14:36:21
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Оголошення міні навантажувачі.doc

SHA1:41d4b4588fc2762631540feecae9d6a602314860;SHA2-384:0c3389c67ed860e026f8209b0b40391e4ce2fbc3ff807531675135e888fdbd3424f196dee0ee028a5015f6f2b1e38a35;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:30-09-2022, 14:31:52
Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Міні навантажувач, гусеничний екскаватор, колісний фронтальний навантажувач з ківшом, ковшовий навантажувач на базі трактора

23
штуки
49004, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, просп. Олександра Поля будинок 2,
по 15-11-2022
43260000-3
Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, селище міського типу Слобожанське, вулиця Василя Сухомлинського, будинок 48Б, 52001, Гармата Євгеній Іванович
Остаточна пропозиція:
128 820 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
129 474 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
13-10-2022, 16:14
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2022-09-30-005203-a-a1
Номер договору:
01-ОКП
Дата підписання договору:
20-10-2022, 12:00
Строк дії договору:
з 20-10-2022 по 20-11-2022
128 820 000,00 UAH
Ціна договору
107 350 000,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
128 820 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
129 474 000,00 UAH, з ПДВ
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
38_БГ_29071 ТОВ ТД АЛЬФАТЕХ p7s.7z, Пункт 12 частини 3 документації спрощеної закупівлі

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "АЛЕАНДА І К"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
128 946 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
128 946 000,00 UAH, з ПДВ
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
29096 ТОВ АЛЕАНДА І К p7s.7z, Пункт 12 частини 3 документації спрощеної закупівлі

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ