Закупівлю оголошено - 12-12-2025, 17:24. Дата останніх змін - 12-12-2025, 17:24

Відсів гранітний, фракції 0-5мм

Відсів гранітний, фракції 0-5мм... Державна закупівля - UA-2025-12-12-020477-a Відсів гранітний, фракції 0-5мм від замовника КП "ЕЛУАШ" від 12/12/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-12-020477-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-12-024843-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 12-12-2025, 17:24
по 17-12-2025, 18:00

Умови доставки: EXW (Інкотермс 2020) – Постачальник вважається таким, який здійснив поставку Товару, коли завантажить Товар в транспортний засіб Замовника на своєму підприємстві або іншому місці за адресою: ________ (зазначається адреса), відстань до якої не перевищує 15 км. від місця розташування шляхово-експлуатаційної дільниці Замовника: м. Запоріжжя, вул. Іванова, 97А за даним руху по автомобільним дорогам, що дозволяють рух вантажних автомобілів. Завантаження Товару в кузов автотранспорту Замовника здійснюється силами та засобами Постачальника. Відпуск Товару здійснюється через автомобільні ваги. Поставка Товару здійснюється окремими партіями за заявкою Замовника, в якій зазначається найменування та кількість Товару, що підлягає поставці, а також Замовник має право визначати орієнтовний час відвантаження Товару Постачальником. Заявка надсилається у будь-який спосіб, а саме: поштою, електронною поштою, засобами мобільного зв’язку. Відвантаження партії Товару здійснюється у строк 1 (один) робочий день з моменту направлення Замовником заявки Постачальнику. При необхідності, Замовник має право вимагати безперебійну поставку Товару 24/7, здійснивши заявку Постачальнику за добу. Умови оплати: В частині проведення розрахунків за кошти місцевого бюджету, розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у Договорі, на підставі оформленої належним чином видаткової накладної, підписаної уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст.ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 10 календарних днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 7 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій реєстраційний рахунок. За наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов’язання за Договором. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року №590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. В частині проведення розрахунків за власні кошти Замовника, розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у Договорі, на підставі оформлених належним чином рахунку-фактури, видаткової накладної, підписаної уповноваженими представниками обох сторін, протягом 10 календарних днів з дати поставки Товару.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
540000
540 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КП "ЕЛУАШ"
ЄДРПОУ:03345018 Досьє YouControl
Контактна особа:Лиска Наталія Анатоліївна
Телефон:061 2314455
E-mail:NATALIYA_LYSKA@UKR.NET
Місцезнаходження:
69035, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, м.Запоріжжя, вул. Володимира Грищенка, 23
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Відсів гранітний, фракції 0-5мм

3 000 000
кілограм
Україна , EXW (Інкотермс 2020) – Постачальник вважається таким, який здійснив поставку Товару, коли завантажить Товар в транспортний засіб Замовника на своєму підприємстві або іншому місці за адресою: _______, відстань до якої не перевищує 15 км. від місця розташування шляхово-експлуатаційної дільниці Замовника: м. Запоріжжя, вул. Іванова, 97А за даним руху по автомобільним дорогам, що дозволяють рух вантажних автомобілів ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ВидвідсівАктивна12-12-2025, 17:23
ПоходженнягранітнийАктивна12-12-2025, 17:23
Фракція0-5 ммАктивна12-12-2025, 17:23
Відповідність ДСТУДСТУ Б.В.2.7-210:2010Активна12-12-2025, 17:23
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:12-12-2025, 17:24:04
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:12-12-2025, 17:23:35
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          В частині проведення розрахунків за кошти місцевого бюджету, розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у Договорі, на підставі оформленої належним чином видаткової накладної, підписаної уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст.ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 10 календарних днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 7 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій реєстраційний рахунок. За наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов’язання за Договором. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року №590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. В частині проведення розрахунків за власні кошти Замовника, розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у Договорі, на підставі оформлених належним чином рахунку-фактури, видаткової накладної, підписаної уповноваженими представниками обох сторін, протягом 10 календарних днів з дати поставки Товару.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ