Строк поставки товару: до 25.11.2025 р. У вартість товару входить вартість тари, упакування, маркування, страхування, митні і транспортні витрати по поставці товару, а також розвантаження у визначеному покупцем місці. Умови оплати: Розрахунок за поставлені товари здійснюється по мірі надходження коштів з бюджету, з відтермінуванням платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту фактичного отримання товару, відповідних підтверджуючих документів та фінансування видатків на дану закупівлю із бюджету.
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 100 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА КОДИМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 44075709 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шутяк Світлана |
| Телефон: | 380682795476 |
| E-mail: | gkh_kod_otg@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 66000, Україна, Одеська область,Кодима, пл.Перемоги, будинок 1-1 |
1 |