Закупівлю оголошено - 24-07-2025, 08:28. Дата останніх змін - 12-08-2025, 08:56

ФБМЕС-25Т_402_М. Сіль таблетована

ФБМЕС-25Т_402_М. Сіль таблетована... Державна закупівля - UA-2025-07-24-000173-a ФБМЕС-25Т_402_М. Сіль таблетована від замовника Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця» від 7/24/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-24-000173-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-24-000193-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-07-2025, 08:28
по 29-07-2025, 00:00

ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах на умовах DDP відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. У випадку наявності розбіжностей між умовами цього Договору та Правилами «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року, умови цього Договору матимуть перевагу. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Партією ТОВАРУ вважається обсяг одиниць ТОВАРУ, визначений ПОКУПЦЕМ у рознарядці, якщо інше не вказано в самій рознарядці. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. Місце поставки ТОВАРУ: Україна, Вінницька обл., м. Козятин, Львівська обл. м. Львів, Одеська обл., м. Одеса, Харківська обл., м. Харків (згідно рознарядки ПОКУПЦЯ). Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування ПОКУПЦЕМ грошових коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу _____________________ повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
103600
103 600 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця»
ЄДРПОУ:41149437 Досьє YouControl
Контактна особа:Зіць Олексій Євгенович
Телефон:380444652095
E-mail:ZITS.O@UZ.GOV.UA
Місцезнаходження:
03035, Україна, Київська область,Київ, вул. Гетьмана Павла Скоропадського, 61
6



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сіль таблетована, мішок, ДСТУ 3583-2015

17 500
кілограм
Україна , Місце поставки ТОВАРУ: Україна, Вінницька обл., м. Козятин, Львівська обл. м. Львів, Одеська обл., м. Одеса, Харківська обл., м. Харків (згідно рознарядки ПОКУПЦЯ). ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Відповідність ДСТУ 3583-2015ТакАктивна24-07-2025, 08:28
ФасовкамішокАктивна24-07-2025, 08:28
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:24-07-2025, 08:28:54
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:24-07-2025, 08:28:49
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Післяоплата
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВЕ ОБ'ЄДНАННЯ "АРІСТА"   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 21, 04119, Олійник Лілія
          Остаточна пропозиція:
          102 200 UAH,без ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          29-07-2025, 08:16
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-07-24-000173-a-a1
          Номер договору:
          УЗ/ЦБМЕС-25268/Ю
          Дата підписання договору:
          08-08-2025, 01:00
          Строк дії договору:
          з 08-08-2025 по 31-12-2025
          122 640 UAH
          Ціна договору
          102 200 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВЕ ОБ'ЄДНАННЯ "АРІСТА"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          102 200 UAH, без ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          28-07-2025, 12:11:25
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВ "ТВП "ПІВДЕНИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          103 512,50 UAH, без ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          24-07-2025, 14:18:20
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ