Період оскарження умов закупівлі - по 16-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 110 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 100 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 33 300 UAH |
| Замовник: | КП "Рідне місто" СМР |
| ЄДРПОУ: | 44712128 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Юдіна |
| Телефон: | +380986211747 |
| E-mail: | ridne.misto23@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 51200, Україна, Дніпропетровська область,м.Самар, вул.Білої Зінаїди, будинок 156-Е |
1 |
Дата прийняття рішення про продовження терміну розгляду тендерної пропозиції учасника до двадцяти робочих днів – 24.07.2025 року Причини подовження терміну розгляду тендерної пропозиції Учасника: з метою детального вивчення та перевірки ТП виникла необхідність в більш тривалому її розгляді, що перевищує п’ять робочих днів. На підставі пункту 38 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право продовжити термін розгляду пропозиції до 20 робочих днів. Відповідно до п. 39 Постанови Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі – Закон), приписами Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженні Постанвою КМУ від 12.10.2022 року №1178 (далі Особливості), уповноваженою особою Комунального підприємства «Рідне місто» Самарівської міської ради розглянуто Тендерну пропозиію учасника торгів ТОВ " БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-М", за предметом закупівлі Шлаково-гравійна суміш 0,2-60 (UA-2025-07-10-005973-a) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) На вимогу Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3, відсутні наступні документи: - Сертифікат (паспорт) якості від виробника для підтвердження технічних показників за таблицею №1; - Радіаційний сертифікат. 2) Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільний формі, що Учасник гарантує здійснення безперебійної поставки Товару протягом 1 (одного) дня з моменту подання заявки Замовником. Даний лист відсутній у складі пропозиції. 3) Замовником вимагалось надання оригіналу позитивних листів відгуків, які видані суб’єктами господарювання (з яким було укладено договір) з інформацією про номер та дату договору, назву предмету закупівлі, ціну (вартість) договору. Зазначені листи відгуки повинні бути датовані не раніше дати відкриття цього тендеру. У складі пропозиції відсутній даний лист. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями вказані вище підтвердження. ВИРІШИВ: 1) Надати Учаснику процедури закупівлі виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2) Оприляднити в електронній системі закупівель рішення, щодо усунення невідповідностей Учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.