Період оскарження умов закупівлі - по 29-06-2025, 00:00
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5;частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації.Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю товару, оскільки є наявна потреба у визначеному товарі для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»).Мова тендерних пропозицій - українська
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 688 263,24 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 882,63 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38728457 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Колесник Вікторія Володимирівна |
| Телефон: | 380487293544 |
| E-mail: | VVKO@ODS.USPA.GOV.UA |
| Місцезнаходження: | 65026, Україна, Одеська область,Одеса, Митна пл. 1 |
4 |
Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: на підставі частини 10 статті 29 Закону України Про публічні закупівлі» та з урахуванням Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із значним обсягом інформації і документів, наданих в складі тендерної пропозиції учасника, які потребують перевірки на відповідність вимогам тендерної документації.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Згідно вимог п.1 р. ІІІ до Тендерної документації та п.1.1. р. 1 Додатка 1 до Тендерної документації Учасник повинен надати Аналогічний договір у вигляді сканованої копії (наприклад, у форматі PDF (PortableDocumentFormat)) з оригіналу документу або у вигляді сканованої копії (наприклад, у форматі PDF (PortableDocumentFormat)) з копії такого документу, засвідченого підписом та печаткою Учасника. Але, натомість, Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ВІКАНТ" надав Аналогічний договір від 13.05.2024 № 112-24 у вигляді сканованої копії (у форматі PDF) з копії яка не засвідчена підписом та печаткою Учасника. 1.2. Згідно вимог п.1 р. ІІІ до Тендерної документації та п.2.10. р. 2 Додатка 1 до Тендерної документації, Учасник повинен накласти КЕП (кваліфікований електронний підпис) на свою пропозицію та на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо. Але, натомість, Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ВІКАНТ" здійснив підпис своєї пропозиції та підпис кожного електронного документа шляхом накладання УЕП (удосконалений електронний підпис), що суперечить вимогам тендерної документації Замовника. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до вимог п.1 р. ІІІ до Тендерної документації та п.2.10. р. 2 Додатка 1 до Тендерної документації. 2.2. Відповідно до вимог п.1 р. ІІІ до Тендерної документації та п.1.1. р. 1 Додатка 1 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ВІКАНТ" надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1. Надати Аналогічний договір від 13.05.2024 № 112-24 у вигляді сканованої копії (наприклад, у форматі PDF (PortableDocumentFormat)) з оригіналу документу або у вигляді сканованої копії (наприклад, у форматі PDF (PortableDocumentFormat)) з копії такого документу, засвідченого підписом та печаткою Учасника. 3.2. Підписати тендерну пропозицію та кожен електронний документ тендерної пропозиції шляхом накладання КЕП (кваліфікованого електронного підпису).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.