Закупівлю оголошено - 16-06-2025, 10:22. Дата останніх змін - 11-07-2025, 09:39

Щебенево – піщана суміш С7 ( фракція 0-40 мм)

Щебенево – піщана суміш С7 ( фракція 0-40 мм)... Державна закупівля - UA-2025-06-16-001816-a Щебенево – піщана суміш С7 ( фракція 0-40 мм) від замовника Управління земельних ресурсів благоустрою та житлово-комунального господарства Шпиківської селищної ради від 6/16/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-16-001816-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-16-002035-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 16-06-2025, 10:22
по 21-06-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-06-2025, 10:22
по 24-06-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 24-06-2025, 12:12
по 24-06-2025, 12:47

Період оскарження умов закупівлі - по 21-06-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1400000
1 400 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:7 000 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Управління земельних ресурсів благоустрою та житлово-комунального господарства Шпиківської селищної ради
ЄДРПОУ:43942270 Досьє YouControl
Контактна особа:Ткач Алла Василівна
Телефон:+380433551145
E-mail:ofice1979@gmail.com
Місцезнаходження:
23614, Україна, Вінницька область,Шпиків, Вінницька обл., Тульчинський р-н, смт Шпиків, вул. Ліпіна, буд.4
8



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Щебенево – піщана суміш С7 ( ф ...
1 400 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 24-06-2025, 12:12
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Щебенево – піщана суміш С7 ( фракція 0-40 мм)

2 400
тонна
23536 Україна Вінницька область с. Рахни-Лісові вул. Центральна, 119
по 31-12-2025
14210000-6
Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "ШЕВЧУК ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 02-07-2025 по 10-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, село Ковалівка, вул.Хоменко, будинок 81, 22830, Віктор Шевчук
Остаточна пропозиція:
1 384 800 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 384 800 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
03-07-2025, 11:33
Період подачі оскарження:
по 09-07-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-06-16-001816-a-b1
Номер договору:
110725
Дата підписання договору:
11-07-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 11-07-2025 по 31-12-2025
1 384 800 UAH
Ціна договору
1 384 800 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
Товариство з обмеженою відповідальністю"Леванте Транс"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 30-06-2025 по 08-07-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Вінницька область, Вінниця, Театральна,37, 21050, Ген Денис
Остаточна пропозиція:
1 212 221 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 350 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 08-07-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 01-07-25, 09:04:46
24

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ Відповідно до частини 43 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «Леванте Транс» було встановлено її невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Вимогами Додатку 6 до тендерної документації «Перелік документів/та або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» було встановлено: Учасник процедури закупівлі подає Замовнику шляхом завантаження наступні документи /та або інформацію: - Довідка про виконання аналогічного (аналогічних)* договору (договорів), складена учасником за наступною формою: Предмет договору Сума договору Назва організації/ підприємства/установи тощо, з якою укладено аналогічний договір Контактний телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору - Копію (-ї) повністю виконаного(-их) аналогічного(-их) договору (-ів) із попередніми Замовниками, відповідно до довідки п. 1.1. Додатку 1; - Оригінали актів прийому-передачі товару або видаткових накладних, які свідчать про виконання аналогічного(-их) договору(-ів), зазначених в довідці про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) згідно п.1.1. Додатку 1; *Аналогічним вважається договір на поставку щебня, відсіву або щебенево- піщаної суміші - копію діючого сертифікату ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) що засвідчує використання учасником вказаної системи стосовно оптової торгівлі деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням (код ДКПП 46.73), виданий на ім’я учасника торгів органом з сертифікації систем управління; - довідку (складену у довільній формі) про систему оподаткування учасника (для юридичних осіб, для фізичних осіб-підприємців); - гарантійний  лист від Учасника  наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника  не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю” (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців); - довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відхилення його пропозиції, встановленої в підпункті два пункту 45 Особливостей видану замовником. - довідку в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом; - довідку в довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців); - форму Тендерна пропозиція (згідно з Додатком 5 до цієї тендерної документації). В складі пропозиції ТОВ «Леванте Транс» надано Довідка від 20.06.25 року №1 та/або Довідка від 20.06.25 року №07/18, складені учасником не за формою встановленою Замовником у Додатку 1 до ТД. Учасником не підтверджено повного виконання договору з відділом управління майном та будівництва Лука - Мелешківської сільської ради, зокрема: згідно наданих видаткових накладних № ЛТ000000039 від 15.04.23р.,№ ЛТ000000044 від 30.04.23 р. було поставлено 1171,7 тонн замість 1520,00 тонн, на суму 441098,18 грн. замість 572 221,00 грн. Учасником не підтверджено повного виконання договору з ТОВ «ПРІМА ВІН», зокрема: не надано копію повністю виконаного аналогічного договору із попередніми Замовниками, відповідно до довідки п. 1.1. Додатку 1 та оригінали актів прийому-передачі товару або видаткових накладних, які свідчать про виконання аналогічного договору, зазначеного в довідці про виконання аналогічного договору згідно п.1.1. Додатку 1. Крім того, учасником в Формі «Тендерна пропозиція», встановленій Додатком 5 до ТД, не зазначено країну походження. В складі пропозиції учасником не надано копію діючого сертифікату ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) що засвідчує використання учасником вказаної системи стосовно оптової торгівлі деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням (код ДКПП 46.73), виданий на ім’я учасника торгів органом з сертифікації систем управління, довідку (складену у довільній формі) про систему оподаткування учасника (для юридичних осіб, для фізичних осіб-підприємців), гарантійний  лист від Учасника  наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника  не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю” (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців), довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відхилення його пропозиції, встановленої в підпункті два пункту 45 Особливостей видану замовником, довідку в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом, довідку в довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців). Таким чином, виходячи із вищезазначеного, просимо завантажити в електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: - Довідка про виконання аналогічного (аналогічних)* договору (договорів), складена учасником за наступною формою: Предмет договору Сума договору Назва організації/ підприємства/установи тощо, з якою укладено аналогічний договір Контактний телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору Копію (-ї) повністю виконаного(-их) аналогічного(-их) договору (-ів) із попередніми Замовниками, відповідно до довідки п. 1.1. Додатку 1, оригінали актів прийому-передачі товару або видаткових накладних, які свідчать про виконання аналогічного(-их) договору(-ів), зазначених в довідці про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) згідно п.1.1. Додатку 1 (*Аналогічним вважається договір на поставку щебня, відсіву або щебенево- піщаної суміші), Форму «Тендерна пропозиція», встановлену Додатком 5 до ТД, де зазначено країну походження, копію діючого сертифікату ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) що засвідчує використання учасником вказаної системи стосовно оптової торгівлі деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням (код ДКПП 46.73), виданий на ім’я учасника торгів органом з сертифікації систем управління, довідку (складену у довільній формі) про систему оподаткування учасника (для юридичних осіб, для фізичних осіб-підприємців), гарантійний  лист від Учасника  наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника  не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю” (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців), довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відхилення його пропозиції, встановленої в підпункті два пункту 45 Особливостей видану замовником, довідку в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом, довідку в довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців). В іншому разі, тендерна пропозиція буде відхилена відповідно до ч.44 Особливостей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 02-07-25, 09:04:46
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ТРАНССЕРВІС-УМАНЬ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 27-06-2025 по 05-07-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Черкаська область, Умань, вул. Коцюбинського буд.20, 20300, Чорний Сергій Андрійович
Остаточна пропозиція:
1 152 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 296 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 06-07-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 27-06-25, 13:46:32
24

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ Відповідно до частини 43 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ "ТРАНССЕРВІС-УМАНЬ" було встановлено її невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Вимогами Додатку 6 до тендерної документації «Перелік документів/та або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» було встановлено: Учасник процедури закупівлі подає Замовнику шляхом завантаження наступні документи /та або інформацію: - Довідка про виконання аналогічного (аналогічних)* договору (договорів), складена учасником за наступною формою: Предмет договору Сума договору Назва організації/ підприємства/установи тощо, з якою укладено аналогічний договір Контактний телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору - копію діючого сертифікату ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) що засвідчує використання учасником вказаної системи стосовно оптової торгівлі деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням (код ДКПП 46.73), виданий на ім’я учасника торгів органом з сертифікації систем управління; - довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відхилення його пропозиції, встановленої в підпункті два пункту 45 Особливостей видану замовником; - лист - погодження з проєктом договору про закупівлю та його умовами (складається учасником в довільній формі); - форму Тендерна пропозиція (згідно з Додатком 5 до цієї тендерної документації). В складі пропозиції ТОВ "ТРАНССЕРВІС-УМАНЬ" надана Довідка про досвід виконання аналогічних договорів від 23.06.25 року №4, де предмет договору не відповідає предмету договору поставки №01-062025 від 20.06.25 року, наданому в складі пропозиції. Крім того, учасником в Формі «Тендерна пропозиція» встановленій Додатком 5 до ТД не зазначено країну походження. В складі пропозиції учасником не надано лист - погодження з проєктом договору про закупівлю та його умовами (складається учасником в довільній формі), копію діючого сертифікату ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) що засвідчує використання учасником вказаної системи стосовно оптової торгівлі деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням (код ДКПП 46.73), виданий на ім’я учасника торгів органом з сертифікації систем управління та довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відхилення його пропозиції, встановленої в підпункті два пункту 45 Особливостей видану замовником. Таким чином, виходячи із вищезазначеного, просимо завантажити в електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: довідку про досвід виконання аналогічних договорів, де предмет договору має відповідати предмету договору поставки №01-062025 від 20.06.25 року, наданому в складі пропозиції, форму «Тендерна пропозиція» (згідно Додатку 5 до ТД) із зазначенням країни походження, лист - погодження з проєктом договору про закупівлю та його умовами (складається учасником в довільній формі), копію діючого сертифікату ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) що засвідчує використання учасником вказаної системи стосовно оптової торгівлі деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням (код ДКПП 46.73), виданий на ім’я учасника торгів органом з сертифікації систем управління, довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відхилення його пропозиції, встановленої в підпункті два пункту 45 Особливостей видану замовником. В іншому разі, тендерна пропозиція буде відхилена відповідно до ч.44 Особливостей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 28-06-25, 13:46:32
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "Грабовецький гранкар'єр"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 24-06-2025 по 02-07-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Вінницька область, село Грабовець, Тульчинський район, вулиця Набережна, будинок 2, 22874, Дідух Микола Андрійович
Остаточна пропозиція:
1 151 994 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 296 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 03-07-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 25-06-25, 09:19:06
24

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ Відповідно до частини 43 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ "Грабовецький гранкар'єр" було встановлено її невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Вимогами Додатку 6 до тендерної документації «Перелік документів/та або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» було встановлено: Учасник процедури закупівлі подає Замовнику шляхом завантаження наступні документи /та або інформацію: - Довідка про виконання аналогічного (аналогічних)* договору (договорів), складена учасником за наступною формою: Предмет договору Сума договору Назва організації/ підприємства/установи тощо, з якою укладено аналогічний договір Контактний телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору - Копію (-ї) повністю виконаного(-их) аналогічного(-их) договору (-ів) із попередніми Замовниками, відповідно до довідки п. 1.1. Додатку 1; - Оригінали актів прийому-передачі товару або видаткових накладних, які свідчать про виконання аналогічного(-их) договору(-ів), зазначених в довідці про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) згідно п.1.1. Додатку 1; *Аналогічним вважається договір на поставку щебня, відсіву або щебенево- піщаної суміші - копію діючого сертифікату ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) що засвідчує використання учасником вказаної системи стосовно оптової торгівлі деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням (код ДКПП 46.73), виданий на ім’я учасника торгів органом з сертифікації систем управління; - довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відхилення його пропозиції, встановленої в підпункті два пункту 45 Особливостей видану замовником. В складі пропозиції ТОВ "Грабовецький гранкар'єр" надано Довідка про виконання аналогічного (аналогічних)* договору (договорів) від 20.06.25 року №03-01-Т, де не зазначено по батькові особи, яка відповідала за виконання договору. Також учасником не підтверджено повного виконання договору з КП «Благоустрій» Тульчинської МР, зокрема: згідно наданих видаткових накладних № 486 від 03.04.25 р,№ 496 від 04.04.25 р. було поставлено 1098,46 тонн замість 1100,00 тонн, на суму 487 057,16 грн. замість 487 740,00 грн. В складі пропозиції учасником не надано копію діючого сертифікату ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) що засвідчує використання учасником вказаної системи стосовно оптової торгівлі деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням (код ДКПП 46.73), виданий на ім’я учасника торгів органом з сертифікації систем управління та довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відхилення його пропозиції, встановленої в підпункті два пункту 45 Особливостей видану замовником. Таким чином, виходячи із вищезазначеного, просимо завантажити в електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: - Довідка про виконання аналогічного (аналогічних)* договору (договорів), складена учасником за наступною формою: Предмет договору Сума договору Назва організації/ підприємства/установи тощо, з якою укладено аналогічний договір Контактний телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору - Копію (-ї) повністю виконаного(-их) аналогічного(-их) договору (-ів) із попередніми Замовниками, відповідно до довідки п. 1.1. Додатку 1; - Оригінали актів прийому-передачі товару або видаткових накладних, які свідчать про виконання аналогічного(-их) договору(-ів), зазначених в довідці про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) згідно п.1.1. Додатку 1; *Аналогічним вважається договір на поставку щебня, відсіву або щебенево- піщаної суміші - копію діючого сертифікату ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) що засвідчує використання учасником вказаної системи стосовно оптової торгівлі деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням (код ДКПП 46.73), виданий на ім’я учасника торгів органом з сертифікації систем управління та довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відхилення його пропозиції, встановленої в підпункті два пункту 45 Особливостей видану замовником. В іншому разі, тендерна пропозиція буде відхилена відповідно до ч.44 Особливостей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-06-25, 09:19:06

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "Грабовецький гранкар'єр"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 151 994 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 296 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучається
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
23-06-2025, 14:41:31
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ТРАНССЕРВІС-УМАНЬ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 152 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 296 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
23-06-2025, 17:11:19
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю"Леванте Транс"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 212 221 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 350 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
23-06-2025, 19:39:53
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
180

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "ШЕВЧУК ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 384 800 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 384 800 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
23-06-2025, 10:29:39
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:16-06-2025, 10:22:34
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:16-06-2025, 10:18:08
        Інший
        публічнийЕкспортовано:16-06-2025, 10:18:08
        Інший
        публічнийЕкспортовано:16-06-2025, 10:18:08
        Інший
        публічнийЕкспортовано:16-06-2025, 10:18:08
        Інший
        публічнийЕкспортовано:16-06-2025, 10:18:08
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:16-06-2025, 10:18:08
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:16-06-2025, 10:18:08

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-06-2025, 10:18:05
                  2. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-06-2025, 10:18:05
                  3. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-06-2025, 10:18:05
                  4. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-06-2025, 10:18:05
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-06-2025, 10:18:05
                  5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-06-2025, 10:18:05
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-06-2025, 10:18:05
                  6. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-06-2025, 10:18:05
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-06-2025, 10:18:05
                  7. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-06-2025, 10:18:05
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-06-2025, 10:18:05
                  Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-06-2025, 10:18:05
                  8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-06-2025, 10:18:05
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-06-2025, 10:18:05
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-06-2025, 10:18:05
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-06-2025, 10:18:05
                  1. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-06-2025, 10:18:05
                  2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-06-2025, 10:18:05
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ