Період оскарження умов закупівлі - по 21-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 400 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління земельних ресурсів благоустрою та житлово-комунального господарства Шпиківської селищної ради |
| ЄДРПОУ: | 43942270 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ткач Алла Василівна |
| Телефон: | +380433551145 |
| E-mail: | ofice1979@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 23614, Україна, Вінницька область,Шпиків, Вінницька обл., Тульчинський р-н, смт Шпиків, вул. Ліпіна, буд.4 |
8 |
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ Відповідно до частини 43 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «Леванте Транс» було встановлено її невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Вимогами Додатку 6 до тендерної документації «Перелік документів/та або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» було встановлено: Учасник процедури закупівлі подає Замовнику шляхом завантаження наступні документи /та або інформацію: - Довідка про виконання аналогічного (аналогічних)* договору (договорів), складена учасником за наступною формою: Предмет договору Сума договору Назва організації/ підприємства/установи тощо, з якою укладено аналогічний договір Контактний телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору - Копію (-ї) повністю виконаного(-их) аналогічного(-их) договору (-ів) із попередніми Замовниками, відповідно до довідки п. 1.1. Додатку 1; - Оригінали актів прийому-передачі товару або видаткових накладних, які свідчать про виконання аналогічного(-их) договору(-ів), зазначених в довідці про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) згідно п.1.1. Додатку 1; *Аналогічним вважається договір на поставку щебня, відсіву або щебенево- піщаної суміші - копію діючого сертифікату ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) що засвідчує використання учасником вказаної системи стосовно оптової торгівлі деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням (код ДКПП 46.73), виданий на ім’я учасника торгів органом з сертифікації систем управління; - довідку (складену у довільній формі) про систему оподаткування учасника (для юридичних осіб, для фізичних осіб-підприємців); - гарантійний лист від Учасника наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю” (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців); - довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відхилення його пропозиції, встановленої в підпункті два пункту 45 Особливостей видану замовником. - довідку в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом; - довідку в довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців); - форму Тендерна пропозиція (згідно з Додатком 5 до цієї тендерної документації). В складі пропозиції ТОВ «Леванте Транс» надано Довідка від 20.06.25 року №1 та/або Довідка від 20.06.25 року №07/18, складені учасником не за формою встановленою Замовником у Додатку 1 до ТД. Учасником не підтверджено повного виконання договору з відділом управління майном та будівництва Лука - Мелешківської сільської ради, зокрема: згідно наданих видаткових накладних № ЛТ000000039 від 15.04.23р.,№ ЛТ000000044 від 30.04.23 р. було поставлено 1171,7 тонн замість 1520,00 тонн, на суму 441098,18 грн. замість 572 221,00 грн. Учасником не підтверджено повного виконання договору з ТОВ «ПРІМА ВІН», зокрема: не надано копію повністю виконаного аналогічного договору із попередніми Замовниками, відповідно до довідки п. 1.1. Додатку 1 та оригінали актів прийому-передачі товару або видаткових накладних, які свідчать про виконання аналогічного договору, зазначеного в довідці про виконання аналогічного договору згідно п.1.1. Додатку 1. Крім того, учасником в Формі «Тендерна пропозиція», встановленій Додатком 5 до ТД, не зазначено країну походження. В складі пропозиції учасником не надано копію діючого сертифікату ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) що засвідчує використання учасником вказаної системи стосовно оптової торгівлі деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням (код ДКПП 46.73), виданий на ім’я учасника торгів органом з сертифікації систем управління, довідку (складену у довільній формі) про систему оподаткування учасника (для юридичних осіб, для фізичних осіб-підприємців), гарантійний лист від Учасника наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю” (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців), довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відхилення його пропозиції, встановленої в підпункті два пункту 45 Особливостей видану замовником, довідку в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом, довідку в довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців). Таким чином, виходячи із вищезазначеного, просимо завантажити в електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: - Довідка про виконання аналогічного (аналогічних)* договору (договорів), складена учасником за наступною формою: Предмет договору Сума договору Назва організації/ підприємства/установи тощо, з якою укладено аналогічний договір Контактний телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору Копію (-ї) повністю виконаного(-их) аналогічного(-их) договору (-ів) із попередніми Замовниками, відповідно до довідки п. 1.1. Додатку 1, оригінали актів прийому-передачі товару або видаткових накладних, які свідчать про виконання аналогічного(-их) договору(-ів), зазначених в довідці про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) згідно п.1.1. Додатку 1 (*Аналогічним вважається договір на поставку щебня, відсіву або щебенево- піщаної суміші), Форму «Тендерна пропозиція», встановлену Додатком 5 до ТД, де зазначено країну походження, копію діючого сертифікату ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) що засвідчує використання учасником вказаної системи стосовно оптової торгівлі деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням (код ДКПП 46.73), виданий на ім’я учасника торгів органом з сертифікації систем управління, довідку (складену у довільній формі) про систему оподаткування учасника (для юридичних осіб, для фізичних осіб-підприємців), гарантійний лист від Учасника наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю” (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців), довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відхилення його пропозиції, встановленої в підпункті два пункту 45 Особливостей видану замовником, довідку в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом, довідку в довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців). В іншому разі, тендерна пропозиція буде відхилена відповідно до ч.44 Особливостей.
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ Відповідно до частини 43 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ "ТРАНССЕРВІС-УМАНЬ" було встановлено її невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Вимогами Додатку 6 до тендерної документації «Перелік документів/та або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» було встановлено: Учасник процедури закупівлі подає Замовнику шляхом завантаження наступні документи /та або інформацію: - Довідка про виконання аналогічного (аналогічних)* договору (договорів), складена учасником за наступною формою: Предмет договору Сума договору Назва організації/ підприємства/установи тощо, з якою укладено аналогічний договір Контактний телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору - копію діючого сертифікату ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) що засвідчує використання учасником вказаної системи стосовно оптової торгівлі деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням (код ДКПП 46.73), виданий на ім’я учасника торгів органом з сертифікації систем управління; - довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відхилення його пропозиції, встановленої в підпункті два пункту 45 Особливостей видану замовником; - лист - погодження з проєктом договору про закупівлю та його умовами (складається учасником в довільній формі); - форму Тендерна пропозиція (згідно з Додатком 5 до цієї тендерної документації). В складі пропозиції ТОВ "ТРАНССЕРВІС-УМАНЬ" надана Довідка про досвід виконання аналогічних договорів від 23.06.25 року №4, де предмет договору не відповідає предмету договору поставки №01-062025 від 20.06.25 року, наданому в складі пропозиції. Крім того, учасником в Формі «Тендерна пропозиція» встановленій Додатком 5 до ТД не зазначено країну походження. В складі пропозиції учасником не надано лист - погодження з проєктом договору про закупівлю та його умовами (складається учасником в довільній формі), копію діючого сертифікату ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) що засвідчує використання учасником вказаної системи стосовно оптової торгівлі деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням (код ДКПП 46.73), виданий на ім’я учасника торгів органом з сертифікації систем управління та довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відхилення його пропозиції, встановленої в підпункті два пункту 45 Особливостей видану замовником. Таким чином, виходячи із вищезазначеного, просимо завантажити в електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: довідку про досвід виконання аналогічних договорів, де предмет договору має відповідати предмету договору поставки №01-062025 від 20.06.25 року, наданому в складі пропозиції, форму «Тендерна пропозиція» (згідно Додатку 5 до ТД) із зазначенням країни походження, лист - погодження з проєктом договору про закупівлю та його умовами (складається учасником в довільній формі), копію діючого сертифікату ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) що засвідчує використання учасником вказаної системи стосовно оптової торгівлі деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням (код ДКПП 46.73), виданий на ім’я учасника торгів органом з сертифікації систем управління, довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відхилення його пропозиції, встановленої в підпункті два пункту 45 Особливостей видану замовником. В іншому разі, тендерна пропозиція буде відхилена відповідно до ч.44 Особливостей.
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ Відповідно до частини 43 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ "Грабовецький гранкар'єр" було встановлено її невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Вимогами Додатку 6 до тендерної документації «Перелік документів/та або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» було встановлено: Учасник процедури закупівлі подає Замовнику шляхом завантаження наступні документи /та або інформацію: - Довідка про виконання аналогічного (аналогічних)* договору (договорів), складена учасником за наступною формою: Предмет договору Сума договору Назва організації/ підприємства/установи тощо, з якою укладено аналогічний договір Контактний телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору - Копію (-ї) повністю виконаного(-их) аналогічного(-их) договору (-ів) із попередніми Замовниками, відповідно до довідки п. 1.1. Додатку 1; - Оригінали актів прийому-передачі товару або видаткових накладних, які свідчать про виконання аналогічного(-их) договору(-ів), зазначених в довідці про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) згідно п.1.1. Додатку 1; *Аналогічним вважається договір на поставку щебня, відсіву або щебенево- піщаної суміші - копію діючого сертифікату ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) що засвідчує використання учасником вказаної системи стосовно оптової торгівлі деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням (код ДКПП 46.73), виданий на ім’я учасника торгів органом з сертифікації систем управління; - довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відхилення його пропозиції, встановленої в підпункті два пункту 45 Особливостей видану замовником. В складі пропозиції ТОВ "Грабовецький гранкар'єр" надано Довідка про виконання аналогічного (аналогічних)* договору (договорів) від 20.06.25 року №03-01-Т, де не зазначено по батькові особи, яка відповідала за виконання договору. Також учасником не підтверджено повного виконання договору з КП «Благоустрій» Тульчинської МР, зокрема: згідно наданих видаткових накладних № 486 від 03.04.25 р,№ 496 від 04.04.25 р. було поставлено 1098,46 тонн замість 1100,00 тонн, на суму 487 057,16 грн. замість 487 740,00 грн. В складі пропозиції учасником не надано копію діючого сертифікату ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) що засвідчує використання учасником вказаної системи стосовно оптової торгівлі деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням (код ДКПП 46.73), виданий на ім’я учасника торгів органом з сертифікації систем управління та довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відхилення його пропозиції, встановленої в підпункті два пункту 45 Особливостей видану замовником. Таким чином, виходячи із вищезазначеного, просимо завантажити в електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: - Довідка про виконання аналогічного (аналогічних)* договору (договорів), складена учасником за наступною формою: Предмет договору Сума договору Назва організації/ підприємства/установи тощо, з якою укладено аналогічний договір Контактний телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору - Копію (-ї) повністю виконаного(-их) аналогічного(-их) договору (-ів) із попередніми Замовниками, відповідно до довідки п. 1.1. Додатку 1; - Оригінали актів прийому-передачі товару або видаткових накладних, які свідчать про виконання аналогічного(-их) договору(-ів), зазначених в довідці про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) згідно п.1.1. Додатку 1; *Аналогічним вважається договір на поставку щебня, відсіву або щебенево- піщаної суміші - копію діючого сертифікату ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) що засвідчує використання учасником вказаної системи стосовно оптової торгівлі деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням (код ДКПП 46.73), виданий на ім’я учасника торгів органом з сертифікації систем управління та довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відхилення його пропозиції, встановленої в підпункті два пункту 45 Особливостей видану замовником. В іншому разі, тендерна пропозиція буде відхилена відповідно до ч.44 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.