Період оскарження умов закупівлі - по 16-06-2025, 00:00
Технічний опис предмета закупівлі наведений у Додатку 2 до тендерної документації
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 900 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Тернівське житлово-комунальне підприємство |
| ЄДРПОУ: | 31657751 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://tgkp.com.ua/ |
| Контактна особа: | Миронова Світлана Вікторівна |
| Телефон: | +380994428474 |
| E-mail: | kptgkp-plan@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 51500, Україна, Дніпропетровська область,Павлоградський район, м. Тернівка, вул. Героїв України, 29 |
1 |
Відповідно до підпункту 1.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» пункту 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Додатку 1 до тендерної документації: 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку за формою 1, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір, за яким учасник надавав Доменний відвальний шлак фракцією 0-40 мм або за кодом ДК 021:2015 «14630000-6 Шлак, окалина, відходи та скрап чорних металів» 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці з усіма додатками до нього; 1.1.3. копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за формою 1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель.». На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, Учасник надав копію договору від 14.04.2025р. №14/04/25, укладеного між Учасником та ТОВ «ЯГІДНИЙ ДАР» та копії видаткових накладних на постачання шлаку доменного відвального (фракція 0-10 мм) від 20 та 28 травня 2025р. на загальну суму 37 800,00 грн. Відповідно до п. 1.1 Договору предметом закупівлі є Товар (без зазначення найменування Товару). Тобто, предметом Договору не підтверджено постачання саме доменного відвального шлаку фракцією 0-40 мм або за кодом ДК 021:2015 «14630000-6 Шлак, окалина, відходи та скрап чорних металів». Відповідно до п. 1.3 Договір укладений для забезпечення багаторазових операцій по поставці Товару. Крім того, відповідно до п. 2.1 Договір діє до 31 грудня 2025 року та кількість його пролонгацій на наступні однорічні періоди необмежена. У зв’язку з тим, що сума даного Договору не обчислена, неможливо визначити виконаний Договір чи ні. Таким чином, Учасник не підтвердив виконання аналогічного договору Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
1. Відповідно до пункту. 1 розділу 3 тендерної документації «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).». В результаті перевірки КЕП Учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify, виявлено, що Тип носія особистого ключа: Незахищений, Тип підпису: Удосконалений, що не є КЕП. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому. 2. Відповідно до підпункту 1.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» пункту 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”»: 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку за формою 1, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір, за яким учасник надавав Доменний відвальний шлак фракцією 0-40 мм або за кодом ДК 021:2015 «14630000-6 Шлак, окалина, відходи та скрап чорних металів» 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці з усіма додатками до нього; 1.1.3. копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за формою 1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель.Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати відповідно до пункту 2 Довідки пpo наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасника від 29.04.2025р. №2 договір на надання послуг спеціального вантажного автопідйомника.». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати відповідно до Довідки, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 18.06.2025р. №16-07/230 документи, що підтверджують виконання договору № БВ 2802/2025 від 28.02.2025р відповідно до наданих Специфікацій №1/1 від 15.03.25р. та №2 від 22.04.25р. (Додатки 3 до договору поставки).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.