Період оскарження умов закупівлі - по 15-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 173 150 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 865,75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Луцьке спеціальне комунальне автотранспортне підприємство "ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС" |
| ЄДРПОУ: | 30659101 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Назарук Іванна Nazaruk |
| Телефон: | 380633918344 |
| E-mail: | Lskap@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 43010, Україна, Волинська область,Луцьк, Дубнівська, 64 |
3 |
У зв’язку із необхідністю додаткового вивчення тендерної пропозиції
Невідповідність: відсутній підпис на документах тендерної попозиції. Вимога: Згідно розділу III тендерної документації, усі документи повинні бути завірені підписом Учасника. У разі, якщо Учасник відповідно до норм, встановлених чинним законодавством, не зобов’язаний складати вказані документи, такий Учасник надає лист - роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище вказаних документів. Відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (далі-КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з цією документацією. У разi, якщо учасник, згiдно з законодавством не може пiдписати тендерну пропозицiю КЕП, то такий учасник надає лист-пояснення, в якому зазначено законодавчi причини ненакладення на неї КЕП.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.