Період оскарження умов закупівлі - по 15-06-2025, 00:00
Код ДК 021:2015 – 14820000-5 Скло
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 1 774 500 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 872,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця» |
| ЄДРПОУ: | 41149437 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Зіць Олексій Євгенович |
| Телефон: | 380444652095 |
| E-mail: | ZITS.O@UZ.GOV.UA |
| Місцезнаходження: | 03035, Україна, Київська область,Київ, вул. Гетьмана Павла Скоропадського, 61 |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Відповідно умов тендерної документації відповідальним з питань, що стосуються технічних вимог, критеріїв та укладення договору з переможцем є виробничий структурний підрозділ «Дніпровська дирекція» філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» АТ «Українська залізниця» (далі – підрозділ). Враховуючи службову записку підрозділу Замовника, який повідомив що: у ході здійснення процедури закупівлі за предметом ФБМЕС-25Т_318_ВО. Склопакет за кодом ДК 021:2015: 14820000-5 Скло номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на вебпорталі Уповноваженого органу: UA-2025-06-04-007282-a було виявлено порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Зокрема, виникла виробнича необхідність у внесенні змін до технічної специфікації. Зокрема, внаслідок уточнення технологічного процесу, на які планується використання продукції, була відсутня подальша потреба у закупівлі Склопакета A IGU 4(і1)-10-4-10-4(і1). З огляду на це, змінився зміст предмета закупівлі, що унеможливлює подальше проведення процедури у її поточному вигляді, адже тендерна документація не відповідає оновленим виробничим потребам. Зазначені зміни призводять до необхідності перегляду істотних умов закупівлі, що є неприпустимим в межах вже оголошеної процедури. Усунення таких порушень неможливе без повного скасування торгів і подальшого оголошення нової закупівлі з оновленими технічними характеристиками тощо.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
15-07-2025, 00:00
Період оскарження:
з 04-07-2025, 12:59 по 15-07-2025, 00:00
Документи:
У зв’язку із значною кількістю документів, що подані Учасником, які потребують детального та всебічного вивчення, виникла необхідність у продовженні терміну розгляду тендерної пропозиції.
Під час розгляду тендерної пропозиції, згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: 1. Цінова пропозиція Учасника не відповідає вимогам Додатку №4 тендерної документації, яка вимагає від учасника: «УВАГА! Цінова пропозиція надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП / УЕП». Відповідно вимог п. 3.1. Розділу 3 тендерної документації, форми довідок, які визначені тендерною документацією є обов’язковими при подачі тендерних пропозицій учасниками. Надати цінову пропозицію відповідно вимог тендерної документації. 2. Довідка з відомостями про учасника надана не по формі відповідно Додатку №2 до тендерної документації. Та, крім цього ця довідка надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП, за формою: Відповідно вимог п. 3.1. Розділу 3 тендерної документації, форми довідок, які визначені тендерною документацією є обов’язковими при подачі тендерних пропозицій учасниками. Надати довідку з відомостями про учасника відповідно форми викладеної у Додатку №2 та інших вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.