Період оскарження умов закупівлі - по 29-04-2025, 00:00
Процедура закупівлі Відкриті торги проводиться Замовником з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 493 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 24 930 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМФОРТ-СЕРВІС" |
| ЄДРПОУ: | 40430436 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Чумакова |
| Телефон: | +380975651615 |
| E-mail: | komfort_servis19@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 67752, Україна, Одеська область,Білгород-Дністровський р-н, с. Випасне, вул. Кишинівська, буд.167 |
5 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника - ТОВ Бантишівський щебінь в процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі: Щебенево-піщана суміш (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" - 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі) Замовником виявлено невідповідності в інформації, що подана Учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. Виявлена невідповідність: Учасником, в складі документів тендерної пропозиції, не надано опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги, враховуючи що останні зміни до статуту ТОВ Бантишівський щебінь відбулись у 2020 році, тобто після 01.01.2016 року Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 2 Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: у випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. 2. Виявлена невідповідність: Учасником, в складі документів тендерної пропозиції, надано відомості про учасника у вигляді «картка партнера» (файл «2. відомості про учасника»). Поряд з тим, така довідка не містить повної назви Учасника, інформації про статус платника податку, а також відомості про керівника не містять інформації про посаду, телефон для контактів керівника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 5 Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про Учасника, а саме: 1) повна назва Учасника; 2) юридична та поштова адреса; 3) контактний номер телефону та e-mail; 4) відомості про керівника (посада, ПІБ, телефон для контактів) - для юридичних осіб; 5) банківські реквізити обслуговуючого банку; 6) код ЄДРПОУ, статус платника податку. 3. Виявлена невідповідність: Учасником, в складі документів тендерної пропозиції, надано копію лише одного аналогічного договору за предметом закупівлі «щебенево-піщана суміш», в супереч вимогам тендерної документації про надання не менше двох аналогічних договорів Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 6.1 Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: копію ще одного аналогічного договору, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). У аналогічному договорі повинна бути наявна номенклатурна позиція – щебенево-піщана суміш будь-якої фракції) 4. Виявлена невідповідність: Учасником, в складі документів тендерної пропозиції, не надано Витяг з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку (у разі якщо учасник є платником ПДВ чи єдиного податку). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 9 Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Витяг з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку (у разі якщо учасник є платником ПДВ чи єдиного податку). У разі, якщо учасник перебуває на іншій системі оподаткування – надати інформаційний лист, завірений підписом уповноваженої особи та печаткою (за наявності) учасника. 5. Виявлена невідповідність: Учасником, в складі документів тендерної пропозиції, надано форму «Цінова пропозиція» , таблична форма якої містить змінене «Найменування предмету закупівлі». При цьому, вимогою Замовника було - Учасник не повинен відступати від змісту даної форми Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1 Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник повинен надати форму «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» (за формою, встановленою у Додатку 5 цієї тендерної документації) не відступаючи від змісту форми.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.