| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 483 080 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 415,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
| ЄДРПОУ: | 08305644 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://charz.com.ua |
| Контактна особа: | 112 Відділ закупівель |
| Телефон: | 380687124948 |
| E-mail: | tender112@ukroboronprom.com |
| Місцезнаходження: | 63501, Україна, Харківська область,Чугуїв, м. Чугуїв, МІКРОРАЙОН АВІАТОР |
0 |
Відповідно до переліку документів, що надаються всіма учасниками для підтвердження відповідності вимогам конкурсної документації (додаток 1 до конкурсної документації, частина 1) 1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надаються: 1.1. Довідка згідно форми №1 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 2 (двох) аналогічних раніше укладених протягом 2023- 2024 договорів. 3. На підтвердження обороту за останній звітний період (2023 рік, або перше півріччя 2024 року) учасник повинен надати: 1) якщо Учасник є юридичною особою - резидентом: - остання затверджена річна фінансова звітність (форма №1 «Баланс» та форма №2 «Звіт про фінансові результати»); 2) якщо Учасник є юридичною особою – нерезидентом: ˗ довідка у довільній формі згідно законодавством країни виробника. 3) якщо Учасник є фізичною особою-підприємцем: - остання фінансова звітність (декларація про доходи). Ті учасники, що працюють менше одного року, надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку, якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти, а також запитуваною інформацією в довільній формі. 5. Документи що підтверджують права підпису пропозиції: 1) для юридичних осіб-резидентів: - Наказ або рішення засновників про призначення керівника; - Довіреність або доручення на особу, яка підписала пропозицію (документ надається у разі якщо пропозицію підписує не керівник). 2) для юридичних осіб-нерезидентів: - Нерезидент України може доручити підготовку, оформлення та розміщення його Конкурсної документації на майданчику «Prozorro» своєму представнику – юридичній або фізичній особі – резиденту України у разі, якщо він сам (Виробник) має намір приймати участь у торгах. У такому випадку він надає своєму представнику документ, що підтверджує повноваження представника в Україні тільки в частині підготовки, оформлення та розміщення Конкурсної документації Учасника-нерезидента на майданчику «Prozorro». Всі документи конкурсної пропозиції в такому випадку подаються за підписом та від імені Учасника-нерезидента. 3) для фізичних осіб-підприємців: - для фізичної особи – підприємця, яка від свого імені власноруч підписує документи пропозиції - подання документального підтвердження таких повноважень не вимагається. Учасник надає інформацію відповідно до вищеперерахованих вимог протягом 24 год.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.