Період оскарження умов закупівлі - по 27-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 132 125 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 321 250 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР ПІДГОТОВКИ ОСОБОВОГО СКЛАДУ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ ГЕНЕРАЛ-МАЙОРА ІГОРЯ МОМОТА(ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9930) |
| ЄДРПОУ: | 14321512 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Рудик Інна Василівна |
| Телефон: | 380472333347 |
| E-mail: | IRudyk@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 18000, Україна, Черкаська область,Черкаси, ***** |
6 |
Шановний учасник! При перевірці наданих Вами документів встановлено наступні невідповідності: 1) Перелік виявлених невідповідностей; - На завантажені Вами електронні документи не було накладено удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника. - Відсутня скан-копія попередньо укладеного Вами договору на постачання аналогічного товару, з усіма додатками та документами, що підтверджують його повне виконання (акти, накладні). 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - В тендерній документації Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено що: Учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника. У разі подання у складі тендерної пропозиції електронного(их) документа(ів) учасник має накласти удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ. - Відповідно до додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону вимагалось: скан-копія попередньо укладеного договору на постачання аналогічного товару, з усіма додатками та невід’ємними їх частинами, та документів, що підтверджують його повне виконання, (актів, накладних) із зазначенням в них дати і номеру договору. Аналогічним вважається договір на постачання аналогічного товару відповідно предмету закупівлі; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника; -Надати аналогічний договір та документи, що підтверджують його повне виконання у відповідності до додатку 1 тендерної документації; Просимо виправити дані невідповідності . Керуючись частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо усунути вищезазначені невідповідності та надати інформацію протягом 24 годин відповідно ч. 9 ст. 26 Закону.»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.