Період оскарження умов закупівлі - по 31-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 510 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 550 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва |
| ЄДРПОУ: | 39605452 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Аміров Дмитро Ібрагімович |
| Телефон: | 380445159374 |
| E-mail: | kkdesntender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 02217, Україна, Київська область,Київ, Закревського, 15 |
2 |
згідно оголошеної процедури відкриті торги на закупівлю: Ґрунтосуміш за ДК 021:2015 (CPV) 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі Номенклатурні позиції: Грунтосуміш за ДК 021:2015(CPV) 14212400-4 Ґрунт, надано тендерну пропозицію наступним учасником: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРІУМ КОМПАНІ" з остаточною ціновою пропозицією 510 000,00 грн. з ПДВ - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція. Пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості) передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником виявлено наступні невідповідності в тендерній пропозиції учасника з найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРІУМ КОМПАНІ", подання яких передбачалось тендерною документацією, а саме: 1.1. Відповідно до підпункту 4.5 Додатку № 1 до тендерної документації Лист – згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі (за формою наведеною у Додатку № 5 даної тендерної Документації). У тендерній пропозиції учасника надано файл за назвою: «8 згода на обробку даних.pdf», що не відповідає умовам підпункту 4.5 Додатку № 1 до тендерної документації. Отже, учасник з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією повинен надати документ у форматі pdf відповідно до підпункту 4.5 Додатку № 1 та до Додатку № 5 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.