Період оскарження умов закупівлі - по 23-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 964 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 19 290 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Зіньків-благоустрій" Зіньківської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 45317774 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сільнича Любов |
| Телефон: | 380500212752 |
| E-mail: | lyubov.silnicha@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 38100, Україна, Полтавська область,Зіньків, вул.Воздвиженська, будинок 67 |
8 |
Учаснику необхідно виправити виявлені замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Опис невідповідності: ТОВ "Будівельна компанія Гранд - Строй" у тендерній пропозиції надано довідку від 21.03.2025 року №40 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, в якій не зазначено право користування об’єктами рухомого та нерухомого майна. До того не зазначено інформації про місце розташування приміщення для зберігання матеріалів (складу) (населений пункт, адреса (вул., або просп. або провул.,т.ін.); посилання на умову тендерної документації, згідно до якої виявлені невідповідності: підпункт 1.1 пункту 1 розділу I додатку 1 тендерної документації; інформація та/або документи, які повинен подати учасник: довідка про наявність в учасника відповідних об’єктів обладнання, матеріально-технічної бази із зазначенням права користування кожного окремого матеріального об’єкту. В аткій довідці повинно відображатись інформація про рухомі та нерухомі об’єкти майнових прав, які плануються до використання в процесі виконання зобов’язань за договором. Учасником повинно бути включено інформацію про наявність приміщення для зберігання матеріалів (складу) із зазначенням місця розташування такого приміщення (населений пункт, адреса (вул., або просп. або провул.,т.ін.), № будівлі) та наявність власного (або залученого, або на інших правах користування) автомобільного транспорту, яким буде здійснюватись доставка товару, який є предметом закупівлі. Опис невідповідності: ТОВ "Будівельна компанія Гранд - Строй" у тендерній пропозиції надано акт приймання-передачі (додаток №1 до договору №02-05/23 від 02.01.2023 року), в якому відсутня дата укладання такого акту сторонами договору; посилання на умову тендерної документації, згідно до якої виявлені невідповідності: підпункт 1.4 пункту 1 розділу I додатку 1 тендерної документації; інформація та/або документи, які повинен подати учасник: акт приймання-передачі (додаток №1 до договору №02-05/23 від 02.01.2023 року), в якому буде зазначена дата складання такого документа.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.