Період оскарження умов закупівлі - по 19-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 156 281 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 562,81 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКОВКА ТА РЕКЛАМА" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 34811376 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Інна Кулешина |
| Телефон: | +380679591848 |
| E-mail: | innakyleshina@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 50057, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, майдан Праці, буд. 1 |
1 |
1. Невідповідність: 1) Учасник надав Довідку №3/21-03 від 21.03.2025 з підтвердженням технічних, якісних та кількісних вимог до предмета закупівлі до яких не має питань, але замовник вимагав надати технічну специфікацію за зразком, згідно Додатку 2 до тендерної документації, а саме й з описовою частиною (невідповідність вимогам Додатку 2 до ТД, п.п.1 п.5.1. розділу 5 Додатку 1 до ТД) 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Учаснику необхідно надати довідку за зразком згідно Додатку 2 до ТД на виконання вимог замовника, зазначених в самому Додатку 2 до ТД та в п.п.1 п.5.1. розділу 5 Додатку 1 до ТД .
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.