Період оскарження умов закупівлі - по 17-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 999 536 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 997,68 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП «Рава-Руське будинкоуправління №2» при Рава-Руській міській раді |
| ЄДРПОУ: | 33080156 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Барчишин Христина Сергіївна |
| Телефон: | +380325242150 |
| E-mail: | rawa_komunal@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 80316, Україна, Львівська область,місто Рава-Руська, ВУЛИЦЯ 22-ГО СІЧНЯ, будинок 1 |
5 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "КЕРАМІК" в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Щебінь гранітний, фракції 20-40 мм (Код ДК 021:2015 – 021:2015:14210000-6- Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "КЕРАМІК" в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Щебінь гранітний, фракції 20-40 мм (Код ДК 021:2015 – 021:2015:14210000-6- Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: - у п. 4.13. Розділу 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку №1 у переліку інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників зазначено, що Учасник надає Завірену належним чином, копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ), копія свідоцтва про право сплати єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку (у разі сплати Учасником єдиного податку), копія довідки про взяття на облік платника податків (у разі наявності), проте Учасник надав копію витягу , але не завірену належним чином. Також ця вимога зазначена у п.5.13 Розділу 5 переліку інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників Додатку №4 до тендерної документації. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - відповідно до п. 4.13. Розділу 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку №1 у переліку інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників Учасник має надати Завірену належним чином, копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ), копія свідоцтва про право сплати єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку (у разі сплати Учасником єдиного податку), копія довідки про взяття на облік платника податків (у разі наявності). 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.