Період оскарження умов закупівлі - по 12-03-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 61 893,71 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 618,94 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Національний університет оборони України |
| ЄДРПОУ: | 07834530 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Купрін Володимир Володимирович |
| Телефон: | 380442710753 |
| E-mail: | tender@nuou.org.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Про відміну відкритих торгів з особливостями (оголошення № UA-2025-03-07-007184-a) щодо закупівлі наждачного паперу та відрізних кругів (14810000-2 - Абразивні вироби (14811300-2 - Точильні круги), за ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”), з метою забезпечення вимог статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, згідно пп.2 п.50 Постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами та доповненнями) – через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, а саме: при плануванні закупівлі ініціатором закупівлі була допущена помилка в технічній вимозі до предмета закупівлі в п. 12. вимагалось - Круг відрізний по металу 125×1,2 з наступними характеристиками: зовнішній діаметр, мм.: 125; товщина круга, мм.: 1,6; вид круга: відрізний. Помилка була допущена в параметрі - товщина круга. Тому пропозиції жодного з учасників відкритих торгів, не відповідають технічним вимогам даної закупівлі. Дане рішення прийнято у зв’язку з тим, що на етапі перевірки наданих пропозицій учасниками закупівлі, відсутня технічна можливість внести зміни до технічних характеристик предмета закупівлі. В закупівлі приймали участь: ФОП ХРАПИЦЬКИЙ ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ - 31 840,87 грн. з ПДВ; ТОВ "ПОЛАКС ГРУПП " - 37 050,90 грн. з ПДВ; ТОВ "ЮНІФІЛД" - 50 264,16 грн. з ПДВ; ТОВ "ІНСТРУМЕНТ ПІВДЕНЬ" - 58 767,60 з ПДВ. Керівництвом було прийняте рішення відмінити дані торги та оголосити повторно не змінюючи кількості потреби, враховуючи технічні вимоги та цінові пропозиції учасників закупівлі.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
30-03-2025, 00:00
Період оскарження:
з 19-03-2025, 12:38 по 30-03-2025, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.