Закупівлю оголошено - 05-03-2025, 17:13. Дата останніх змін - 09-06-2025, 16:08

Номерні знаки транспортних засобів

Номерні знаки транспортних засобів... Державна закупівля - UA-2025-03-05-014240-a Номерні знаки транспортних засобів від замовника Головний сервісний центр МВС від 3/5/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-05-014240-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-05-017621-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 05-03-2025, 17:13
по 10-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-03-2025, 17:13
по 13-03-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 14-03-2025, 14:26
по 14-03-2025, 15:01

Період оскарження умов закупівлі - по 10-03-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
142686630
142 686 630 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:713 433,15 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:1 426 866 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Головний сервісний центр МВС
ЄДРПОУ:40109173 Досьє YouControl
Контактна особа:Дубас Максим Леонідович
Телефон:080442722887
E-mail:m.dubas@hsc.gov.ua
Місцезнаходження:
04071, Україна, Київська область,Київ, вул. Лук’янівська, будинок 62
10



Інформація про скасування закупівлі

Протокол відміни закупівлі/лоту або визнання таким, що не відбувся.pdf

Статус:

Невдале скасування

Опис скасування закупівлі/лоту:

На даний час, на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12 жовтня 2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), існує необхідність відмінити процедуру відкритих торгів на закупівлю товару за предметом: «Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4 (номерні знаки транспортних засобів)», оголошення про проведення якої оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-05-014240-a, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Необхідно відмінити зазначену процедуру відкритих торгів, виходячи з нижченаведеного. 19 березня 2025 року Замовником було визначено переможцем відкритих торгів на закупівлю за предметом закупівлі: «Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4 (номерні знаки транспортних засобів)» ТОВ «Завод «Динамо» та ухвалено рішення про намір укласти договір про закупівлю на суму 140 828 196,00 грн. (сто сорок два мільйони вісімсот двадцять вісім тисяч сто дев’яносто шість грн. 00 коп.) з ПДВ (рішення уповноваженої особи ГСЦ МВС від 19.03.2025 № 70). Відповідно до абзацу четвертого пункту 49 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Таким чином, строк укладання договору з ТОВ «Завод «Динамо» про закупівлю номерних знаків транспортних засобів складав з 25 березня по 03 квітня 2025 року. Замовник 02 квітня 2025 року відмінив зазначену процедури відкритих торгів на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей, у зв’язку з скороченням обсягу видатків на здійснення закупівлі номерних знаків транспортних засобів, а саме на зазначену кількість 696 196 од. у сумі закупівлі 140 828 196,00 грн. (сто сорок два мільйони вісімсот двадцять вісім тисяч сто дев’яносто шість грн. 00 коп.) з ПДВ (рішення уповноваженої особи ГСЦ МВС від 02.04.2025 № 86). У зв’язку з тим, що ТОВ «Завод «Динамо» 11 квітня 2025 року подав скаргу до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) за за № UA-2025-03-05-014240-a.а1 про скасування рішення про відміну процедури закупівлі, а Комісія 14 квітня 2025 року прийняла її до розгляду, процедура закупівлі товару за предметом: «Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4 (номерні знаки транспортних засобів)» була автоматично заблокована електронною системою закупівель до дати оприлюднення рішення Комісії. 02 травня 2025 року Комісія оприлюднила рішення від 29.04.2025 № 6808-р/пк-пз про часткове задоволення скарги ТОВ «Завод «Динамо» та скасування рішення про відміну процедури закупівлі товару за предметом: «Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4 (номерні знаки транспортних засобів)», оголошення про проведення якої оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-05-014240-a. 02 травня 2025 року об 13 год. 04 хв. електрона система закупівель автоматично розблокувала вищезазначену процедуру закупівлі. Відповідно до абзацу четвертого пункту 49 Особливостей, у разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. Згідно з абзацом 6 пункту 67 Особливостей перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. При цьому зазначаємо, що для обчислення строків необхідно керуватися статтями 251-255 Цивільного кодексу України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків, визначення початку перебігу строку та його закінчення, а також Законом та Особливостями. Статтею 251 Цивільного кодексу України визначено, що строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення. Так, статтею 255 Цивільного кодексу України встановлено, що якщо строк встановлено для вчинення дії, вона може бути вчинена до закінчення останнього дня строку. Таким чином, оскільки після подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється, такий перебіг строку продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги та з урахуванням того строку, який сплив для вчинення дій до подання такої скарги. Виходячи з вищевикладеного, для укладання договору з ТОВ «Завод «Динамо» про закупівлю номерних знаків транспортних засобів залишався один день, а саме – 30 квітня 2025 року. Відповідно до абзацу 4 пункту 67 Особливостей укладання договору про закупівлю під час оскарження забороняється. Слід звернуту увагу, що відповідно до відповіді Міністерства економіки України на запит АТ «Укргазвидобування» від 23.01.2024 № 41/2024 оскільки після подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється, такий перебіг строку продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги та з урахуванням того строку, який сплив для вчинення дій до подання такої скарги. Таким чином, так як процедура відкритих торгів на закупівлю товару за предметом: «Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4 (номерні знаки транспортних засобів)», оголошення про проведення якої оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-05-014240-a, 30 квітня 2025 року була заблокована, укладання договору між Замовником та ТОВ «Завод «Динамо» про закупівлю номерних знаків транспортних засобів на суму 140 828 196,00 грн. (сто сорок два мільйони вісімсот двадцять вісім тисяч сто дев’яносто шість грн. 00 коп.) з ПДВ, не було можливим. Виходячи з вищевикладеного, виникли підстави відміни відкритих торгів на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме – неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

02-05-2025, 16:18

Період оскарження:

з 02-05-2025, 16:19 по 13-05-2025, 00:00

Документи:

Протокол відміни закупівлі/лоту або визнання таким, що не відбувся.pdf

Статус:

Невдале скасування

Опис скасування закупівлі/лоту:

На даний час, на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12 жовтня 2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), існує необхідність відмінити процедуру відкритих торгів на закупівлю товару за предметом: «Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4 (номерні знаки транспортних засобів)», оголошення про проведення якої оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-05-014240-a, у зв’язку з скороченням обсягу видатків на здійснення закупівлі номерних знаків транспортних засобів, а саме на зазначену кількість 696 196 од. у сумі закупівлі 140 828 196,00 грн. (сто сорок два мільйони вісімсот двадцять вісім тисяч сто дев’яносто шість грн. 00 коп.) з ПДВ.

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

02-04-2025, 13:04

Період оскарження:

з 02-04-2025, 13:05 по 13-04-2025, 00:00

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Номерні знаки транспортних зас ...
142 686 630 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 14-03-2025, 14:26
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Номерний знак підтип 1-1-1 (авто)

528 090
комплект
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
14720000-4
Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Спеціальний номерний знак підтип 1-1-2 (електро авто)

48 860
комплект
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
14720000-4
Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Номерний знак підтип 1-1-3 (причеп)

69 365
штука
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
14720000-4
Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Номерний знак підтип 1-2-1 (автобуси, таксі)

250
комплект
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
14720000-4
Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Спеціальний номерний знак підтип 1-2-2 (електро автобуси, таксі)

225
комплект
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
14720000-4
Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Номерний знак підтип 1-3-1 (задні знаки для авто із неформатним місцем закріплення)

775
комплект
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
14720000-4
Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Спеціальний номерний знак підтип 1-3-2 (задні знаки для електро авто із неформатним місцем закріплення)

615
комплект
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
14720000-4
Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Номерний знак підтип 3-1 (мопеди)

2 080
штука
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
14720000-4
Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Спеціальний номерний знак підтип 3-2 (електро мопеди)

420
штука
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
14720000-4
Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Номерний знак підтип 4-1 (дипломатичні авто)

60
комплект
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
14720000-4
Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Номерний знак підтип 4-2 (дипломатичні мотоцикли, моторолери, квадрацикли, трицикли)

30
штука
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
14720000-4
Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Номерний знак підтип 4-3 (дипломатичного персоналу, консульств авто)

180
комплект
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
14720000-4
Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Номерний знак підтип 4-4 (дипломатичного персоналу, консульств мотоцикли, моторолери, квадрацикли, трицикли)

15
штука
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
14720000-4
Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Номерний знак підтип 4-4 (дипломатичного персоналу, консульств мотоцикли, моторолери, квадрацикли, трицикли)

15
штука
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
14720000-4
Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Номерний знак підтип 4-5 (адміністративно-технічного персоналу дипломатичних представництв авто)

50
комплект
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
14720000-4
Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Номерний знак підтип 4-6 (адміністративно-технічного персоналу дипломатичних представництв мотоцикли, моторолери, квадрацикли, трицикли)

10
штука
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
14720000-4
Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Номерний знак підтип 5-1 (мотоцикли, моторолери, мотоколяски, квадрацикли, трицикли, та задні причепи до них)

31 140
штука
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
14720000-4
Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Спеціальний номерний знак підтип 5-2 (електро мотоцикли, моторолери, мотоколяски, квадрацикли, трицикли)

290
штука
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
14720000-4
Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Номерний знак підтип 7-1 (авто, інд. замовлення)

8 415
комплект
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
14720000-4
Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Номерний знак підтип 7-2 (мото, інд. замовлення)

350
штука
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
14720000-4
Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Номерний знак підтип 12-1 (великотоннажні транспортні засоби та інші технологічні транспортні засоби)

2 000
штука
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
14720000-4
Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ЗАВОД "ДИНАМО"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 14-03-2025 по 22-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ГЛАДКОВА, будинок 9, 49033, Тетяна Чередніченко
Остаточна пропозиція:
140 828 196 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
142 201 054,50 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
19-03-2025, 15:05
Період подачі оскарження:
по 25-03-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-05-014240-a-a1
Номер договору:
193/78вс
Дата підписання договору:
09-06-2025, 09:00
Строк дії договору:
з 09-06-2025 по 31-12-2025
140 828 154,96 UAH
Ціна договору
117 356 795,80 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ЗАВОД "ДИНАМО"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
140 828 196 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
142 201 054,50 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
12-03-2025, 14:55:16
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність антикорупційної програми
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
Банківська гарантія 12.03.25.zip, Банківська гарантія
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Довіреність Чорнобай А.В.zip, Банківська гарантія
Доказ:
Документ
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
0
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1.1. Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (за формою згідно з Додатком 3.1 до тендерної документації). Обладнання, повинно мати альтернативні джерела електропостачання, які будуть забезпечувати вчасне виконання умов договору. 1.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 1.1), Учасник має надати: - копію договору оренди, у разі якщо обладнання/приміщення, знаходяться у оренді або - копії оборотно-сальдової відомості або витягу з неї, інвентарної картки обліку основних засобів, у разі якщо обладнання знаходиться у власності
Доказ:
Документ
Довідка про наявність обладнання.pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
Договори оренди .pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
Оборотно сальдова+інвентарні .pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2.1. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (у т.ч. спеціальностей, які будуть залучатися до виконання договору, без урахування робітників зайнятих керуванням), які мають необхідні знання та досвід (за формою згідно з Додатком 3.2 до тендерної документації). Учасник повинен мати працівників технічних спеціальностей (не менше п’яти осіб). 2.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 2.1.), Учасник має надати: - копії документів, що підтверджують відповідну кваліфікацію працівників (документ про освіту); - копії наказів про призначення на посаду, або цивільно-правових договорів, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці
Доказ:
Документ
Довідка про наявність працівників.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
Дипломи працівників.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
Накази + договори підряду.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
3.1. Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме: постачання (продаж, реалізація) Учасником в рамках виконання договору такого товару, який згідно з ДК 021:2015 відноситься до класу за показником четвертої цифри за кодом – 14720000-4 – алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій (номерні знаки транспортних засобів) (за формою згідно з Додатком 3.3 до тендерної документації). Інформаційна довідка має містити інформацію про виконання договору(-ів) протягом 2022-2024 рр. (постачання (продаж, реалізація) номерних знаків транспортних засобів виготовлених за будь-якими стандартами, технічними умовами, тощо, у кількості не менше 15 000 шт. або на загальну суму не менше 1 000 000,00 грн.). 3.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (пункт 3.1), Учасник має надати: - копію вказаного договору(-ів); - копії актів приймання-передачі або видаткових накладних, що підтверджують факт виконання договору(-ів) на суму або у кількості, зазначених у пункті 3.1
Доказ:
Документ
Довідка про наявність досвіду.pdf, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору
Доказ:
Документ
Договір 98_52вс.pdf, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору
Доказ:
Документ
Накладні досвід.pdf, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
4.1. Учасник повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2024 рік)* з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності. 4.2. Учасник повинен надати довідку з обслуговуючого банку (банків) про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, видану не раніше ніж за 14 (чотирнадцять) днів відносно дати розкриття тендерної пропозиції. 4.3. Учасник повинен надати копію звіту про фінансові результати (з відміткою про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності) за один з 2022-2024 рр., який підтвердить річний дохід (колонка 2 000 (код рядка) «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)») обсягом не менше ніж 5% від очікуваної вартості закупівлі».
Доказ:
Документ
Фін звітність 2024 рік.pdf, Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
Доказ:
Документ
Довідка банк відсутність кредитів.pdf, Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
Доказ:
Документ
Довідка щодо звіту про рух коштів.pdf, Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "Л.П. ПРОДАКШН"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
140 828 200 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
142 280 718,60 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
12-03-2025, 13:41:21
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність антикорупційної програми
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
Гарантія 2573.zip, Банківська гарантія
Доказ:
Документ
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
0
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1.1. Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (за формою згідно з Додатком 3.1 до тендерної документації). Обладнання, повинно мати альтернативні джерела електропостачання, які будуть забезпечувати вчасне виконання умов договору. 1.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 1.1), Учасник має надати: - копію договору оренди, у разі якщо обладнання/приміщення, знаходяться у оренді або - копії оборотно-сальдової відомості або витягу з неї, інвентарної картки обліку основних засобів, у разі якщо обладнання знаходиться у власності
Доказ:
Документ
Додаток 3.1.Довідка про наявність обладнання.PDF, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
Додаток 3.1 Витяг з оборотно сальдової оборуд..PDF, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
Додаток 3.1. Договір оренди нежитлової будівлі.PDF, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
Додаток 3.1. Оборотно-сальдова генератори.pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2.1. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (у т.ч. спеціальностей, які будуть залучатися до виконання договору, без урахування робітників зайнятих керуванням), які мають необхідні знання та досвід (за формою згідно з Додатком 3.2 до тендерної документації). Учасник повинен мати працівників технічних спеціальностей (не менше п’яти осіб). 2.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 2.1.), Учасник має надати: - копії документів, що підтверджують відповідну кваліфікацію працівників (документ про освіту); - копії наказів про призначення на посаду, або цивільно-правових договорів, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці
Доказ:
Документ
Додаток 3.2 Довідка про наявність працівників.PDF, Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
Додаток 3.2. накази про прийняття на роботу.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
Додаток 3.2 Дипломи працівників.PDF, Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
3.1. Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме: постачання (продаж, реалізація) Учасником в рамках виконання договору такого товару, який згідно з ДК 021:2015 відноситься до класу за показником четвертої цифри за кодом – 14720000-4 – алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій (номерні знаки транспортних засобів) (за формою згідно з Додатком 3.3 до тендерної документації). Інформаційна довідка має містити інформацію про виконання договору(-ів) протягом 2022-2024 рр. (постачання (продаж, реалізація) номерних знаків транспортних засобів виготовлених за будь-якими стандартами, технічними умовами, тощо, у кількості не менше 15 000 шт. або на загальну суму не менше 1 000 000,00 грн.). 3.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (пункт 3.1), Учасник має надати: - копію вказаного договору(-ів); - копії актів приймання-передачі або видаткових накладних, що підтверджують факт виконання договору(-ів) на суму або у кількості, зазначених у пункті 3.1
Доказ:
Документ
Додаток 3.3 Довідка про досвід аналогічних договорів.PDF, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору
Доказ:
Документ
Додаток 3.3 Договір ГСЦ МВС №338-167вс.PDF, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
4.1. Учасник повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2024 рік)* з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності. 4.2. Учасник повинен надати довідку з обслуговуючого банку (банків) про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, видану не раніше ніж за 14 (чотирнадцять) днів відносно дати розкриття тендерної пропозиції. 4.3. Учасник повинен надати копію звіту про фінансові результати (з відміткою про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності) за один з 2022-2024 рр., який підтвердить річний дохід (колонка 2 000 (код рядка) «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)») обсягом не менше ніж 5% від очікуваної вартості закупівлі».
Доказ:
Документ
Баланс ЗФР на 31.12.2024р..PDF, Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПП "АВТОВІН"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
140 828 702 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
142 511 539,50 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
12-03-2025, 20:49:48
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Доказ:
Документ
Довідка.pdf, Довідка
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність антикорупційної програми
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
Банківська гарантія.rar, Банківська гарантія
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
0
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1.1. Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (за формою згідно з Додатком 3.1 до тендерної документації). Обладнання, повинно мати альтернативні джерела електропостачання, які будуть забезпечувати вчасне виконання умов договору. 1.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 1.1), Учасник має надати: - копію договору оренди, у разі якщо обладнання/приміщення, знаходяться у оренді або - копії оборотно-сальдової відомості або витягу з неї, інвентарної картки обліку основних засобів, у разі якщо обладнання знаходиться у власності
Доказ:
Документ
Довідка про наявність МТБ+договори оренди, оборотно-сальдова відомість, інвентарні карти.pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2.1. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (у т.ч. спеціальностей, які будуть залучатися до виконання договору, без урахування робітників зайнятих керуванням), які мають необхідні знання та досвід (за формою згідно з Додатком 3.2 до тендерної документації). Учасник повинен мати працівників технічних спеціальностей (не менше п’яти осіб). 2.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 2.1.), Учасник має надати: - копії документів, що підтверджують відповідну кваліфікацію працівників (документ про освіту); - копії наказів про призначення на посаду, або цивільно-правових договорів, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці
Доказ:
Документ
Довідка про наявність працівників +накази+документи освіта.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
3.1. Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме: постачання (продаж, реалізація) Учасником в рамках виконання договору такого товару, який згідно з ДК 021:2015 відноситься до класу за показником четвертої цифри за кодом – 14720000-4 – алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій (номерні знаки транспортних засобів) (за формою згідно з Додатком 3.3 до тендерної документації). Інформаційна довідка має містити інформацію про виконання договору(-ів) протягом 2022-2024 рр. (постачання (продаж, реалізація) номерних знаків транспортних засобів виготовлених за будь-якими стандартами, технічними умовами, тощо, у кількості не менше 15 000 шт. або на загальну суму не менше 1 000 000,00 грн.). 3.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (пункт 3.1), Учасник має надати: - копію вказаного договору(-ів); - копії актів приймання-передачі або видаткових накладних, що підтверджують факт виконання договору(-ів) на суму або у кількості, зазначених у пункті 3.1
Доказ:
Документ
Довідка про наявність досвіду + договір + видаткові накладні.pdf, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
4.1. Учасник повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2024 рік)* з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності. 4.2. Учасник повинен надати довідку з обслуговуючого банку (банків) про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, видану не раніше ніж за 14 (чотирнадцять) днів відносно дати розкриття тендерної пропозиції. 4.3. Учасник повинен надати копію звіту про фінансові результати (з відміткою про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності) за один з 2022-2024 рр., який підтвердить річний дохід (колонка 2 000 (код рядка) «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)») обсягом не менше ніж 5% від очікуваної вартості закупівлі».
Доказ:
Документ
Фінансова звітність та звіт про фінансові результати.pdf, Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
Доказ:
Документ
Довідка про заборгованість Південний.pdf, Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
Доказ:
Документ
Довідка про стан заборгованості Приватбанк.pdf, Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
Доказ:
Документ
Довідка про неподання Звіту про рух грошових коштів.pdf, Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "СПЕЦЗНАК"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
140 828 703 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
140 828 703 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
13-03-2025, 09:45:58
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність антикорупційної програми
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
Банківська гарантія (3).zip, Банківська гарантія
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
0
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1.1. Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (за формою згідно з Додатком 3.1 до тендерної документації). Обладнання, повинно мати альтернативні джерела електропостачання, які будуть забезпечувати вчасне виконання умов договору. 1.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 1.1), Учасник має надати: - копію договору оренди, у разі якщо обладнання/приміщення, знаходяться у оренді або - копії оборотно-сальдової відомості або витягу з неї, інвентарної картки обліку основних засобів, у разі якщо обладнання знаходиться у власності
Доказ:
Документ
Витяг з оборотно-сальдової відомості по бух. рахунку (альт. живлення).pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
Витяг з оборотно-сальдової відомості по бух. рахунку (станки).pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
Довідка про наявність альтернативних джерел електропостачання.pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
Довідка про наявність обладнання мат. -тех бази та технології.pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
Довідка-пояснення щодо терміну дії Договору оренди.pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
Приміщення Лобановського 150В.pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
Приміщення Усенка 6 договір оренди.pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
Приміщення Усенка, 8 СКАН.pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2.1. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (у т.ч. спеціальностей, які будуть залучатися до виконання договору, без урахування робітників зайнятих керуванням), які мають необхідні знання та досвід (за формою згідно з Додатком 3.2 до тендерної документації). Учасник повинен мати працівників технічних спеціальностей (не менше п’яти осіб). 2.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 2.1.), Учасник має надати: - копії документів, що підтверджують відповідну кваліфікацію працівників (документ про освіту); - копії наказів про призначення на посаду, або цивільно-правових договорів, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці
Доказ:
Документ
Довідка працівники.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
3.1. Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме: постачання (продаж, реалізація) Учасником в рамках виконання договору такого товару, який згідно з ДК 021:2015 відноситься до класу за показником четвертої цифри за кодом – 14720000-4 – алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій (номерні знаки транспортних засобів) (за формою згідно з Додатком 3.3 до тендерної документації). Інформаційна довідка має містити інформацію про виконання договору(-ів) протягом 2022-2024 рр. (постачання (продаж, реалізація) номерних знаків транспортних засобів виготовлених за будь-якими стандартами, технічними умовами, тощо, у кількості не менше 15 000 шт. або на загальну суму не менше 1 000 000,00 грн.). 3.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (пункт 3.1), Учасник має надати: - копію вказаного договору(-ів); - копії актів приймання-передачі або видаткових накладних, що підтверджують факт виконання договору(-ів) на суму або у кількості, зазначених у пункті 3.1
Доказ:
Документ
Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору.pdf, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору
Доказ:
Документ
Досвід видаткові накладні.pdf, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору
Доказ:
Документ
Досвід договір.pdf, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
4.1. Учасник повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2024 рік)* з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності. 4.2. Учасник повинен надати довідку з обслуговуючого банку (банків) про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, видану не раніше ніж за 14 (чотирнадцять) днів відносно дати розкриття тендерної пропозиції. 4.3. Учасник повинен надати копію звіту про фінансові результати (з відміткою про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності) за один з 2022-2024 рр., який підтвердить річний дохід (колонка 2 000 (код рядка) «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)») обсягом не менше ніж 5% від очікуваної вартості закупівлі».
Доказ:
Документ
Довідка відсутність заборгованості.pdf, Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
Доказ:
Документ
Довідка щодо неподання звіту про рух грошових коштів.pdf, Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
Доказ:
Документ
Фінансова звітність 2024.pdf, Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:05-03-2025, 17:14:00
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:05-03-2025, 17:12:56
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:05-03-2025, 17:12:56
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 17:13:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка , Відповідно до тендерної документації
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 17:13:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка , Відповідно до тендерної документації
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 17:13:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка , Відповідно до тендерної документації
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 17:13:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка , Відповідно до тендерної документації
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 17:13:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка , Відповідно до тендерної документації
              3. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 17:13:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка , Відповідно до тендерної документації
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 17:13:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка , Відповідно до тендерної документації
              4. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 17:13:33
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 17:13:33
              5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 17:13:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка , Відповідно до тендерної документації
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 17:13:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка , Відповідно до тендерної документації
              6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 17:13:33
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 17:13:33
              7. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 17:13:33
              8. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 17:13:33
              9. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 17:13:33
              10. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 17:13:33
              11. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 17:13:33
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 17:13:33
              2. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Номерні знаки транспортних засобів
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Забезпечення тендерної пропозиції має бути подане у виді банківської гарантії. Банківська гарантія оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 09.07.2020 № 99) (далі – Положення) та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 03.03.2021 за № 275/35897), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього Розділу, перерахувати на рахунок ГСЦ МВС кошти у сумі забезпечення пропозиції. Банківські реквізити ГСЦ МВС (Замовник): рахунок IBAN UA848201720355179002002092560 в ДКС України, м. Київ, МФО 820172, код ЄДРПОУ 40109173. При здійсненні платежу у призначенні забезпечення тендерної пропозиції обов’язково вказати: «Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4 (номерні знаки транспортних засобів)». Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 1 426 866,00 грн. (один мільйон чотириста двадцять шість тисяч вісімсот шістдесят шість грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 (дев’яносто) днів з кінцевого строку подання тендерної пропозицій. Бенефіціар – Головний сервісний центр МВС; Банк Бенефіціара (Замовника) – Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172 (адреса: вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601). Гарантія подається у форматі електронного документа: - гарантія має містити умови, визначені в пункті 26 розділу ІІІ Положення з урахуванням розміру забезпечення, умов безвідкличності та безумовності гарантії, згідно з цим пунктом оголошення; - гарантія подається у складі пропозиції у вигляді електронного документа скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банку-гаранту; - подання документа (гарантії) здійснюється відповідно до Положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 17:13:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія , Відповідно до тендерної документації
              3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Номерні знаки транспортних засобів
              Законодавство:
              При наданні забезпечення підтверджується, що
              1 - Форма забезпечення
              Гарантія фінансової установи
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 17:13:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія , Відповідно до тендерної документації
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              0
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 17:13:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія , Відповідно до тендерної документації
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              1,00
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 17:13:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія , Відповідно до тендерної документації
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Номерні знаки транспортних засобів
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1.1. Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (за формою згідно з Додатком 3.1 до тендерної документації). Обладнання, повинно мати альтернативні джерела електропостачання, які будуть забезпечувати вчасне виконання умов договору. 1.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 1.1), Учасник має надати: - копію договору оренди, у разі якщо обладнання/приміщення, знаходяться у оренді або - копії оборотно-сальдової відомості або витягу з неї, інвентарної картки обліку основних засобів, у разі якщо обладнання знаходиться у власності
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 17:13:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Номерні знаки транспортних засобів
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 2.1. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (у т.ч. спеціальностей, які будуть залучатися до виконання договору, без урахування робітників зайнятих керуванням), які мають необхідні знання та досвід (за формою згідно з Додатком 3.2 до тендерної документації). Учасник повинен мати працівників технічних спеціальностей (не менше п’яти осіб). 2.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 2.1.), Учасник має надати: - копії документів, що підтверджують відповідну кваліфікацію працівників (документ про освіту); - копії наказів про призначення на посаду, або цивільно-правових договорів, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 17:13:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Номерні знаки транспортних засобів
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 3.1. Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме: постачання (продаж, реалізація) Учасником в рамках виконання договору такого товару, який згідно з ДК 021:2015 відноситься до класу за показником четвертої цифри за кодом – 14720000-4 – алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій (номерні знаки транспортних засобів) (за формою згідно з Додатком 3.3 до тендерної документації). Інформаційна довідка має містити інформацію про виконання договору(-ів) протягом 2022-2024 рр. (постачання (продаж, реалізація) номерних знаків транспортних засобів виготовлених за будь-якими стандартами, технічними умовами, тощо, у кількості не менше 15 000 шт. або на загальну суму не менше 1 000 000,00 грн.). 3.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (пункт 3.1), Учасник має надати: - копію вказаного договору(-ів); - копії актів приймання-передачі або видаткових накладних, що підтверджують факт виконання договору(-ів) на суму або у кількості, зазначених у пункті 3.1
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 17:13:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору , Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації
              4. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Номерні знаки транспортних засобів
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 4.1. Учасник повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2024 рік)* з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності. 4.2. Учасник повинен надати довідку з обслуговуючого банку (банків) про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, видану не раніше ніж за 14 (чотирнадцять) днів відносно дати розкриття тендерної пропозиції. 4.3. Учасник повинен надати копію звіту про фінансові результати (з відміткою про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності) за один з 2022-2024 рр., який підтвердить річний дохід (колонка 2 000 (код рядка) «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)») обсягом не менше ніж 5% від очікуваної вартості закупівлі».
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 17:13:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю , Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ