Період оскарження умов закупівлі - по 12-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 37 120 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 371,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2253 |
| ЄДРПОУ: | 14321765 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Цицура Аліна Віталіївна |
| Телефон: | 380733102160 |
| E-mail: | ATSytsura@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Чернігівська область,Чернігів, |
2 |
Відповідно до Тендерної документації Додаток 2 Перелік документів та або інформації, які подаються Учасником в складі ТП, передбачено надання Учасником у складі тендерної пропозиції наступних документів: 1. «Для юридичних осіб: Копії документів, що підтверджують повноваження особи, яка підписує тендерну пропозицію та особи, яка уповноважена на підписання договору про закупівлю (вимоги пункту 1 розділу 2 зазначеного додатка 2), а саме: - витяг з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників, - наказ про призначення, або - відповідна довіреність/ доручення та накази на призначення особи, що видала таку довіреність і на кого оформлена довіреність, або - інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору.». На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції, Учасник надав копію Наказа №1 від 01.09.2017 про призначення Войцехівської Ю.А. на посаду Директора товариства. Але витяг з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників про обрання Войцехівської Ю.А. директором товариства не надано/не завантажено. 2. Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що учасник процедури закупівлі та кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі, – знаходяться/не знаходяться під санкціями та їхні активи передані/не передані АРМА (вимоги пункту 5 розділу 2 зазначеного додатка 2). Довідка повинна бути підписана або особою, яка підписує тендерну пропозицію, або особою, яка уповноважена на підписання договору про закупівлю. Проте, така довідка відсутня в складі тендерної пропозиції Учасника. 3. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору/ів надати в складі тендерної пропозиції (вимоги пункту 1 розділу 1 зазначеного додатка 2): - оригінал або копію договору(ів) (не менше 1); - специфікацію, додатки до даного договору (за наявності) та документи, що підтверджують факт його повного виконання (накладна/платіжні доручення/акти звірки за договором тощо) На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції, Учасник надав копії договорів № 023-02/217-24 від 03.09.2024, укладеного з АТ «Укртранснафта» (31570412) на суму 192842,16 грн та №125/24-МТР від 28.11.2024, укладеного з АТ «Укртранснафта» (31570412) на суму 17916,00 грн. Проте документів, що підтверджують факт повного виконання Учасником таких договорів (а це видаткові накладні № 799 від 11.09.2024, №804 від 12.09.2024 та № 1032 від 29.11.2024 ) не надано/ не завантажено у складі тендерної пропозиції. 4. Учасником не зазначено країну походження товару, разом з тим надано сертифікат відповідності, з даних якого встановлено, що виробником пропонуємого товару – є ТОВ ТВК Інсел (Україна). Відповідно до пункту 5.3 тендерної документації, даний факт прирівняно до формальних (несуттєвих) помилок. 5. В поданому учасником документі в складі тендерної пропозиції файл «пропозиція» встановлено невідповідність в даних щодо розміру цінової пропозиції учасника закупівлі. Так в текстовому форматі зазначена сума 37120,00 грн з ПДВ, а в табличці – 25816,00 грн з ПДВ. Сума цінової пропозиції учасника в розмірі 25816,00 грн також зазначена товариством в електронному полі «первинна пропозиція» електронної системи закупівель. При цьому, відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 11.06.2020 № 1082 встановлено наступне: «У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.» Отже, згідно з пунктом 5.3 тендерної документації, даний факт прирівняно до формальної (несуттєвої) помилки. Вищезазначені невідповідності підлягають усуненню. Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати/завантажити в електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями, наступні документи, а саме: - Копію витяга з протоколу зборів засновників або копію протоколу зборів засновників про обрання Войцехівської Ю.А. директором товариства; - Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що учасник процедури закупівлі та кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі, – знаходяться/не знаходяться під санкціями та їхні активи передані/не передані АРМА; - Копії документів, що підтверджують факт повного виконання Учасником завантажених в складі своєї тендерної пропозиції договорів, що підтверджують кваліфікаційні вимоги (а це видаткові накладні № 799 від 11.09.2024, №804 від 12.09.2024 та № 1032 від 29.11.2024 ); - Тендерну/ цінову пропозицію за формою Додатка 1 «Тендерна/Цінова пропозиція» до Тендерної документації без формальних помилок; - Довідку з інформацією про країну походження пропонуємого товару. При цьому, відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час усунення невідповідностей, інформація про предмет закупівлі, найменування пропонуємого товару, його технічні та якісні характеристики не мають бути змінені. Нагадуємо, що відповідно до вимог пункту 3.1 тендерної документації, на тендерну пропозицію учасник накладає електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України “Про електронні довірчі послуги”.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.