Закупівлю оголошено - 17-02-2025, 12:59. Дата останніх змін - 24-03-2025, 14:23

Лист із сплаву алюмінію 5083 Н111 10,0х1500х3000 мм

Лист із сплаву алюмінію 5083 Н111 10,0х1500х3000 мм... Державна закупівля - UA-2025-02-17-006253-a Лист із сплаву алюмінію 5083 Н111 10,0х1500х3000 мм від замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" від 2/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-17-006253-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 17-02-2025, 12:59
по 21-02-2025, 12:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 21-02-2025, 12:00
по 27-02-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 27-02-2025, 12:50
по 27-02-2025, 13:31

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
495000
495 000 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:2 475 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
ЄДРПОУ:08305644 Досьє YouControl
Сайт:http://charz.com.ua
Контактна особа:030 Відділ закупівель
Телефон:380996641997
E-mail:tender030@ukroboronprom.com
Місцезнаходження:
63501, Україна, Харківська область,Чугуїв, м. Чугуїв, МІКРОРАЙОН АВІАТОР
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Лот 1. Лист із сплаву алюмінію ...
495 000 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 27-02-2025, 12:50
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Лист із сплаву алюмінію 5083 Н111 10,0х1500,0х3000,0 мм.

2 250
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
14720000-4
Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПЕРА ГРУП"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 27-02-2025 по 07-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , , Панова Аннета
Остаточна пропозиція:
416 137,50 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
445 500 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
04-03-2025, 14:14

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 03-03-25, 10:53:56
24

Шановний Учаснику, ТОВ "ІМПЕРА ГРУП". За результатами Конкурсу UA-2025-02-17-006253-а Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною і Ваше підприємство знаходиться на етапі «Кваліфікація». Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. ПОВІДОМЛЯЮ ПРО НЕОБХІДНІСТЬ у 24-х годинний термін виконати умови конкурсної документації за вказаною закупівлею та завантажити (ДОДАТИ) у Систему закупівель «Prozorro» до документів своєї пропозиції наступні документи: І частина: документи, що подаються учасником у період подання пропозицій. 1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надаються: - Довідка згідно форми №1 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 2 (двох) аналогічних раніше укладених договорів протягом 2020 - 2024 років. - Скановані копії документів до договору, зазначеному у довідці, зміст яких підтверджує якісне виконання договору (листи-відгуки або акти виконаних робіт (якщо актів декілька - достатньо двох актів на кожен договір), або видаткові накладні (якщо видаткових накладних декілька - достатньо двох видаткових накладних на договір), або інші подібні документи), що підтверджують факт виконання договору зазначеному у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Якщо інформація на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору стосується одного з підприємств АТ «УОП», у такому разі запитувані документи надаються відповідальній особі разом з документами Частини ІІ Додатку І Конкурсної документації.* (дана норма застосовується протягом дії правового режиму воєнного стану). Відповідно до Листа-пояснення щодо надання інформації на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору просимо надати запитувані документи на електронну адресу tender030@ukroboronprom.com (Довідку, копії договорів, які будуть зазначені у Довідці та листи-відгуки або акти виконаних робіт, або видаткові накладні (достатньо двох на кожен договір). ІІ частина: документи, що подаються учасником протягом 2 робочих днів з моменту переходу до розгляду пропозиції (з моменту переходу пропозиції на етап «Кваліфікація»)*: 1. Документи що підтверджують права підпису договору: 1) Для юридичних осіб-резидентів: - документ, що підтверджує повноваження особи на підписання договору (рішення учасника (акціонера) або наказ про призначення на посаду уповноваженої особи - керівника, або довіреність на право укладення договору тощо); 2) Для юридичних осіб-нерезидентів: - документ, що підтверджує повноваження особи на підписання договору; 2. Конкурсно-цінова пропозиція згідно з Додатком 5 приведена у відповідність до результатів аукціону. 3. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/), згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення учасника-переможця (юридичної особи). Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача*. 4. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/) , згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення службової (посадової) особи/фізичної особи учасника конкурсу, що уповноважена на підписання Договору. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача*. *Допускається направлення документів Учасником відповідальній особі за надання роз’яснень щодо Конкурсної документації на ел. адресу tender030@ukroboronprom.com після завершення аукціону.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 04-03-25, 10:53:56
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-17-006253-a-a1
Номер договору:
60
Дата підписання договору:
07-03-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 07-03-2025 по 31-12-2025
499 365 UAH
Ціна договору
416 137,50 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПЕРА ГРУП"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
416 137,50 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
445 500 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
26-02-2025, 13:19:08
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АлюмСТАР"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
416 250 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
472 500 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
25-02-2025, 13:17:38
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "НІКЕЛЬХРОМ УКРАЇНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
461 250 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
461 250 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
26-02-2025, 18:12:10
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАІР-Д"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
480 712,50 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
480 712,50 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
26-02-2025, 18:53:43
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП»   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
490 500 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
490 500 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
24-02-2025, 17:51:03
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    sign.p7s
    Оголошення про проведення закупівлі
    приватнийЕкспортовано:17-02-2025, 12:59:33
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-02-2025, 12:59:26
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ