Ціна за одиницю товару повинна бути сформована з урахуванням витрат на завантаження, розвантаження, транспортних витрат до місця поставки, гарантійних зобов’язань та інших витрат. Всі витрати на повернення (заміну) неякісної продукції (товару) або продукції (товару), що не відповідає замовленій, покладаються на Постачальника. При отримання товару, у разі виявлення браку, Замовник залишає за собою право повернути неякісний товар, натомість отримати якісну заміну. Товар не повинен вміщувати сторонніх забруднюючих домішок у вигляді рослинного ґрунту, деревини, каміння, шматків металу тощо, видимих неозброєним оком. До ціни товару включена вартість доставки. Вага кожної відвантаженої партії може бути перевірена методом контрольного зважування за рахунок Постачальника в присутності представника Замовника. Поставка Товару здійснюється в робочі дні та години, та згідно поданої заявки Замовника. Замовник здійснює оплату Товару в межах суми укладеного Договору. Оплата Товару буде здійснюватися лише по факту його постачання згідно видаткових накладних. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій поточний рахунок та відповідно до чинного законодавства України. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань у разі затримки фінансування з бюджету.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 377 219 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Степанівська селищна рада Сумського району Сумської області |
ЄДРПОУ: | 04390148 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Юлія Бойко |
Телефон: | +380951368148 |
E-mail: | veronika22302013@ukr.net |
Місцезнаходження: | 42304, Україна, Сумська область,смт. Степанівка, вул. Центральна, 5 |
0 |