Період оскарження умов закупівлі - по 10-02-2025, 00:00
Маса вогнетривка карбідкремніймістка МКТТ, для потреб Трипільської ТЕС ПАТ "Центренерго" (14810000-2 Абразивні вироби). Кількість: 128 т.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 12 885 333,30 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 128 853,33 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго" |
| ЄДРПОУ: | 22927045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.centrenergo.com |
| Контактна особа: | Дронь Олена Анатоліївна |
| Телефон: | 380443640245 |
| E-mail: | olena.dron@centrenergo.com |
| Місцезнаходження: | 08711, Україна, Київська область,смт Козин, Обухівський район, ВУЛИЦЯ РУДИКІВСЬКА, будинок 49 |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Найменування замовника: Публічне акціонерне товариство «Центренерго» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника та його категорія: 22927045, юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 3. Місцезнаходження замовника. Україна, 08711, Київська область, Обухівський район, смт. Козин, вул. Рудиківська, 49 4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (Конкретна назва предмета закупівлі): ДК 021:2015: 14810000-2 Абразивні вироби (Маса вогнетривка карбідкремніймістка МКТТ) 5. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-02-05-005288-a 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей: Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника: ТОВ «ВЛАДИМИР» 6.1. Код ЄДРПОУ/ІПН учасника: 31769505 7. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником процедури закупівлі ТОВ «ВЛАДИМИР» не надано Документ або його копія (для юридичних осіб), що підтверджує повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі на підписання договору про закупівлю в разі визнання його переможцем процедури закупівлі. Статутом ТОВ «ВЛАДИМИР» не закріплено повноважень Директора, що передбачають вчинення правочинів, вартість майна, робіт або послуг, що є предметом таких правочинів, перевищують 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої звітності. Чисті активи ТОВ «ВЛАДИМИР», згідно фінансової звітності малого підприємства на 31.12.2024 р. складають 6 045,5 тис. грн. Очікувана вартість процедури закупівлі становить 12 885 333,30 грн. Остаточна пропозиція ТОВ «ВЛАДИМИР» становить 11 456 000,00 грн, що перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до наданої фінансової звітності. Укладення договору за результатами процедури закупівлі, у разі визнання ТОВ «ВЛАДИМИР» переможцем процедури закупівлі, є правочином, що потребує попереднього погодження загальними зборами учасників ТОВ «ВЛАДИМИР». 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пп 1.1.4. п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції - Документів, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції). 9. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: НАДАТИ: 1. Рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення правочину.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.