Період оскарження умов закупівлі - по 04-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 448 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 24 480 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 03344119 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сергій Лугіна |
| Телефон: | +380674758447 |
| E-mail: | sergeylugina1989@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 10003, Україна, Житомирська область,місто Житомир, ПРОВ. КАВАЛЕРІЙСЬКИЙ, будинок 4 |
2 |
Відповідно до ч. 1 Розділу 5 тендерної документації Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЖИТОМИРСЬКИЙ ЩЕБЗАВОД" (далі також – Учасник) було виявлено наступні невідповідності: 1. Тендерна пропозиція Учасника не містить копій документів на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, а також копіядоговору, зазначеного в довідці надано не в повному обсязі. Так, відповідно до п. 2.1 Таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації було передбачено, що «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 2.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на закупівлю предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015: 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі; 2.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі; 2.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці; 2.1.4. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Учасник надав у складі тендерної пропозиції Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № 72 від 05.02.2025 р., в якій в якості аналогічного договору зазначив Договір № 383 від 20.11.2024 р., надава копію Договору № 383 від 20.11.2024 р., Видаткову накладну № 4378 від 29.11.2024 ЛИСТ-ВІДГУК № 3102.2025 від 03.02.2025 p.. Водночас Договір № 383 від 20.11.2024 р. наданий не в повному обсязі, так як на сайті https://prozorro.gov.ua/uk по даному Договору є опублікована додаткова угода, яка відсутня в тендерній пропозиції Учасника. До того, ж сума Договору № 383 від 20.11.2024 р., з урахуванням внесених змін, становить 718 625,38 грн., а надані копій документів на підтвердження виконання вказаного договору, підтверджують виконання лише на 73 293,18 грн. Враховуючи вищезазначене, з метою усунення невідповідностей, Учаснику необхідно надати: 1. Договір № 383 від 20.11.2024 р. в повному обсязі, в тому числі з усіма укладеними додатковими угодами; 2. Копії документів на підтвердження виконання Договору № 383 від 20.11.2024 р., тобто видаткові накладні, що підтверджують виконання на суму вказаного Договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.