Період оскарження умов закупівлі - по 29-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 13 020 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 130 200 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 65 000 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 40848524 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Євгеній Чуйко |
| Телефон: | +380577253217 |
| E-mail: | y.chuiko@czo.kh.city |
| Місцезнаходження: | 61052, Україна, Харківська область,місто Харків, вул.Конторська, будинок 35 |
| Замовник(и): | Комунальне підприємство "Харківводоканал" |
7 |
За результатами розгляду пропозиції учасника ФОП Давидов Сергій Іванович встановлено, невідповідність умовам тендерної документації, а саме: 1) За результатами розгляду банківської гарантії № Г/2025/164-01 від 29.01.2025 р., наданої як забезпечення пропозиції учасника ФОП Давидов Сергій Іванович (надалі - Гарантія) в рамках проведення процедури закупівлі № UA-2025-01-21-019526-a щодо предмету закупівлі «Щебінь» за кодом ДК 021:2015: 14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, повідомляю: - зміст банківської гарантії № Г/2025/164-01 від 29.01.2025 р., не в повному обсязі відповідає умовам тендерної документації та вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції (далі — Наказ № 2628). Відповідно до розділу 8 тендерної документації та наказу № 2628 обов’язковими реквізитами гарантії є: 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія. Тендерна документація містить примітку, що категорія Замовника - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Банківська гарантія № Г/2025/164-01 від 29.01.2025 року в частині інформації про бенефіціара не містить дані про категорію Замовника. - банк, яким надано гарантію має банківську ліцензію (надано витяг від 16.08.2021 р.). - на підтвердження повноважень на підписання банківської гарантії начальником Управління оформлення документарних операцій АТ «КРИСТАЛБАНК» надано довіреність № 38 від 22.03.2024 р. Враховуючи, що відповідно до Особливостей невідповідність забезпечення тендерної пропозиції умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції не належить до випадків відхилення тендерної пропозиції, вищенаведені обставини є підставою для розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2) Учасником на підтвердження технічних та якісних характеристик товару надано відскановані документи, а саме: Паспорт №214 від 28.01.2025 та Протокол дослідження питомої активності природних радіонуклідів у будівельних матеріалах та мінеральній сировині №03/24 від 16.09.2024. Однак, у вказані документи не завірені як копії документів. Згідно п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Усунення недоліків можливо шляхом приведення змісту банківської гарантії № Г/2025/164-01 від 29.01.2025 року у відповідність до умов тендерної документації та завантаження до електронної системи закупівель належним чином завірених Паспорту №214 від 28.01.2025 та Протоколу дослідження питомої активності природних радіонуклідів у будівельних матеріалах та мінеральній сировині №03/24 від 16.09.2024.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.