Закупівлю оголошено - 14-01-2025, 10:15. Дата останніх змін - 24-03-2025, 13:48

Профіль зі сплаву алюмінію 2024 Т3

Профіль зі сплаву алюмінію 2024 Т3... Державна закупівля - UA-2025-01-14-002290-a Профіль зі сплаву алюмінію 2024 Т3 від замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" від 1/14/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-14-002290-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 14-01-2025, 10:15
по 21-01-2025, 14:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 21-01-2025, 16:00
по 24-01-2025, 16:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 27-01-2025, 13:33
по 27-01-2025, 14:02

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
826000
826 000 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:4 130 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
ЄДРПОУ:08305644 Досьє YouControl
Сайт:http://charz.com.ua
Контактна особа:030 Відділ закупівель
Телефон:380996641997
E-mail:tender030@ukroboronprom.com
Місцезнаходження:
63501, Україна, Харківська область,Чугуїв, м. Чугуїв, МІКРОРАЙОН АВІАТОР
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Лот 1. Профіль зі сплаву алюмі ...
826 000 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 27-01-2025, 13:33
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Профіль зі сплаву алюмінію 2024 Т3 в кількості 2000 кг.згідно кресення А120423 , яке прикладається.

2 000
кілограм
Україна Відповідно до документації
з 30-01-2025 по 31-12-2025
14721000-1
Алюміній


+-
Документи
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:14-01-2025, 10:15:30
      Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
      +-
      Пропозиції

      Кваліфікація Учасників

      Інформація про Переможця
      Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
      Ім'я:
      ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АлюмСТАР"   Досьє YouControl
      Строк розгляду пропозиції:
      з 26-02-2025 по 06-03-2025
      Статус:
      учасник виграв закупівлю
      Контактна інформація:
      Україна, Одеська область, Южне, Україна, 65481, Одеська обл., Одеський р-н, місто Южне, пр.Григорівського десанту, будинок 28, квартира 4, 65481, Володимир Кінда
      Остаточна пропозиція:
      820 000 UAH,без ПДВ
      Первинна пропозиція:
      820 000 UAH, без ПДВ
      Документи пропозиції:
      Документи рішення:
      Дата акцепта:
      28-02-2025, 14:12

      Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

      Дата публікації: 27-02-25, 13:59:24
      24

      Шановний Учаснику, ТОВ «АлюмСТАР». За результатами Конкурсу UA-2025-01-14-002290-а Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною і Ваше підприємство знаходиться на етапі «Кваліфікація». Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. ПОВІДОМЛЯЮ ПРО НЕОБХІДНІСТЬ у 24-х годинний термін виконати умови конкурсної документації за вказаною закупівлею та завантажити (ДОДАТИ) у Систему закупівель «Prozorro» до документів своєї пропозиції наступні документи: І частина: документи, що подаються учасником у період подання пропозицій. 1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надаються: Якщо інформація на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору стосується одного з підприємств АТ «УОП», у такому разі запитувані документи надаються відповідальній особі разом з документами Частини ІІ Додатку І Конкурсної документації.* (дана норма застосовується протягом дії правового режиму воєнного стану). Відповідно Довідки про виконання аналогічного договору, видаткових накладних №РН-0000091 та №РН-0000090 від 05.06.2023; №РН-0000251, №РН-0000252 від 16.12.2023 (підтвердження виконання аналогічних договорів) просимо надати запитувані документи: договори (вказані в Довідці, можливо надати першу та останню сторінку кожного із договору) на електронну адресу tender030@ukroboronprom.com. ІІ частина: документи, що подаються учасником протягом 2 робочих днів з моменту переходу до розгляду пропозиції (з моменту переходу пропозиції на етап «Кваліфікація»)*: 1. Документи що підтверджують права підпису договору: 1) Для юридичних осіб-резидентів: - документ, що підтверджує повноваження особи на підписання договору (рішення учасника (акціонера) або наказ про призначення на посаду уповноваженої особи - керівника, або довіреність на право укладення договору тощо); 2) Для юридичних осіб-нерезидентів: - документ, що підтверджує повноваження особи на підписання договору; 2. Інші документи, що подаються учасником: 1) для юридичних осіб-резидентів - витяг з ЄДР; - схематичне зображення структури власності (за винятком випадків, якщо потенційний діловий партнер — державний орган, установа, державне (казенне) підприємство); 2) для юридичних осіб-нерезидентів: - виписка з торговельного або іншого реєстру, яка підтверджує реєстрацію потенційного ділового партнера у відповідній країні; - документ, що містить інформацію про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) такої юридичної особи, якщо така інформація незазначена у виписці з торгівельного або іншого реєстру; 3) для фізичних осіб-підприємців: - витяг з ЄДР; 4) для фізичних осіб: - довідка з реєстраційним номером облікової картки платника податків; - документ, що підтверджує особу (паспорт, посвідка на тимчасове чи постійне проживання, закордонний паспорт). 3. Конкурсно-цінова пропозиція згідно з Додатком 5 приведена у відповідність до результатів аукціону. 4. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/), згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення учасника-переможця (юридичної особи). Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача*. 5. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/) , згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення службової (посадової) особи/фізичної особи учасника конкурсу, що уповноважена на підписання Договору. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача*. *Допускається направлення документів Учасником відповідальній особі за надання роз’яснень щодо Конкурсної документації на ел. адресу tender030@ukroboronprom.com після завершення аукціону.

      Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 28-02-25, 13:59:24
      Договір
      Договір опубліковано
      Системний номер договору:
      UA-2025-01-14-002290-a-a3
      Номер договору:
      5
      Дата підписання договору:
      10-03-2025, 00:00
      Строк дії договору:
      з 10-03-2025 по 31-12-2025
      984 000 UAH
      Ціна договору
      820 000 UAH
      Ціна договору без ПДВ
      Інформація про Учасника
      Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
      Ім'я:
      ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТІЛМАГ"   Досьє YouControl
      Строк розгляду пропозиції:
      з 26-02-2025 по 06-03-2025
      Статус:
      кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
      Причина дискваліфікації:
      Контактна інформація:
      Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Україна 49024, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Каруни, буд. 75, 49024, Сергій Кумейко
      Остаточна пропозиція:
      610 000 UAH,без ПДВ
      Первинна пропозиція:
      690 000 UAH, без ПДВ
      Документи пропозиції:
      Документи рішення:
      Інформація про Учасника
      Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
      Ім'я:
      ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТІЛМАГ"   Досьє YouControl
      Строк розгляду пропозиції:
      з 20-02-2025 по 28-02-2025
      Статус:
      рішення анульовано замовником або органом оскарження
      Контактна інформація:
      Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Україна 49024, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Каруни, буд. 75, 49024, Сергій Кумейко
      Остаточна пропозиція:
      610 000 UAH,без ПДВ
      Первинна пропозиція:
      690 000 UAH, без ПДВ
      Документи пропозиції:
      Документи рішення:
      Дата акцепта:
      24-02-2025, 14:55

      Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

      Дата публікації: 21-02-25, 09:31:16
      24

      Шановний Учаснику, ТОВ "СТІЛМАГ". За результатами Конкурсу UA-2025-01-14-002290-а Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною і Ваше підприємство знаходиться на етапі «Кваліфікація». Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. ПОВІДОМЛЯЮ ПРО НЕОБХІДНІСТЬ у 24-х годинний термін виконати умови конкурсної документації за вказаною закупівлею та завантажити (ДОДАТИ) у Систему закупівель «Prozorro» до документів своєї пропозиції наступні документи: І частина: документи, що подаються учасником у період подання пропозицій. 1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надаються: - Довідка згідно форми №1 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 2 (двох) аналогічних раніше укладених договорів протягом 2020 - 2024 років. - Скановані копії документів до договору, зазначеному у довідці, зміст яких підтверджує якісне виконання договору (листи-відгуки або акти виконаних робіт (якщо актів декілька - достатньо двох актів на кожен договір), або видаткові накладні (якщо видаткових накладних декілька - достатньо двох видаткових накладних на договір), або інші подібні документи), що підтверджують факт виконання договору зазначеному у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Якщо інформація на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору стосується одного з підприємств АТ «УОП», у такому разі запитувані документи надаються відповідальній особі разом з документами Частини ІІ Додатку І Конкурсної документації.* (дана норма застосовується протягом дії правового режиму воєнного стану). Відповідно до Листа-пояснення від 24.01.2025 №24/01-1 щодо надання інформації на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору просимо надати запитувані документи на електронну адресу tender030@ukroboronprom.com (Довідку, копії договорів, які будуть зазначені у Довідці та листи-відгуки або акти виконаних робіт, або видаткові накладні (достатньо двох на кожен договір). ІІ частина: документи, що подаються учасником протягом 2 робочих днів з моменту переходу до розгляду пропозиції (з моменту переходу пропозиції на етап «Кваліфікація»)*: 1. Конкурсно-цінова пропозиція згідно з Додатком 5 приведена у відповідність до результатів аукціону. 2. Сертифікат якості виробника на Товар, відповідно до умов проєкту договору.

      Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 22-02-25, 09:31:16
      Інформація про Учасника
      Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
      Ім'я:
      ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПЕРА ГРУП"   Досьє YouControl
      Строк розгляду пропозиції:
      з 20-02-2025 по 28-02-2025
      Статус:
      кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
      Причина дискваліфікації:
      Контактна інформація:
      Україна, , , , , Панова Аннета
      Остаточна пропозиція:
      607 600 UAH,без ПДВ
      Первинна пропозиція:
      620 000 UAH, без ПДВ
      Документи пропозиції:
      Документи рішення:
      Інформація про Учасника
      Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
      Ім'я:
      ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПЕРА ГРУП"   Досьє YouControl
      Строк розгляду пропозиції:
      з 27-01-2025 по 04-02-2025
      Статус:
      рішення анульовано замовником або органом оскарження
      Контактна інформація:
      Україна, , , , , Панова Аннета
      Остаточна пропозиція:
      607 600 UAH,без ПДВ
      Первинна пропозиція:
      620 000 UAH, без ПДВ
      Документи пропозиції:
      Документи рішення:
      Дата акцепта:
      06-02-2025, 16:45

      Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

      Дата публікації: 05-02-25, 10:45:35
      24

      Шановний Учаснику, ТОВ "ІМПЕРА ГРУП". За результатами Конкурсу UA-2025-01-14-002290-а Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною і Ваше підприємство знаходиться на етапі «Кваліфікація». Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. ПОВІДОМЛЯЮ ПРО НЕОБХІДНІСТЬ у 24-х годинний термін виконати умови конкурсної документації за вказаною закупівлею та завантажити (ДОДАТИ) у Систему закупівель «Prozorro» до документів своєї пропозиції наступні документи: І частина: документи, що подаються учасником у період подання пропозицій. 1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надаються: - Довідка згідно форми №1 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 2 (двох) аналогічних раніше укладених договорів протягом 2020 - 2024 років. - Скановані копії документів до договору, зазначеному у довідці, зміст яких підтверджує якісне виконання договору (листи-відгуки або акти виконаних робіт (якщо актів декілька - достатньо двох актів на кожен договір), або видаткові накладні (якщо видаткових накладних декілька - достатньо двох видаткових накладних на договір), або інші подібні документи), що підтверджують факт виконання договору зазначеному у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Якщо інформація на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору стосується одного з підприємств АТ «УОП», у такому разі запитувані документи надаються відповідальній особі разом з документами Частини ІІ Додатку І Конкурсної документації.* (дана норма застосовується протягом дії правового режиму воєнного стану). Відповідно до Листа-пояснення щодо надання інформації на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору просимо надати запитувані документи на електронну адресу tender030@ukroboronprom.com (Довідку, копії договорів, які будуть зазначені у Довідці та листи-відгуки або акти виконаних робіт, або видаткові накладні (достатньо двох на кожен договір). ІІ частина: документи, що подаються учасником протягом 2 робочих днів з моменту переходу до розгляду пропозиції (з моменту переходу пропозиції на етап «Кваліфікація»)*: 1. Документи що підтверджують права підпису договору: 1) Для юридичних осіб-резидентів: - документ, що підтверджує повноваження особи на підписання договору (рішення учасника (акціонера) або наказ про призначення на посаду уповноваженої особи - керівника, або довіреність на право укладення договору тощо); 2) Для юридичних осіб-нерезидентів: - документ, що підтверджує повноваження особи на підписання договору; 2. Інші документи, що подаються учасником: 1) для юридичних осіб-резидентів - схематичне зображення структури власності (за винятком випадків, якщо потенційний діловий партнер — державний орган, установа, державне (казенне) підприємство); 2) для юридичних осіб-нерезидентів: - виписка з торговельного або іншого реєстру, яка підтверджує реєстрацію потенційного ділового партнера у відповідній країні; - документ, що містить інформацію про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) такої юридичної особи, якщо така інформація незазначена у виписці з торгівельного або іншого реєстру; 3) для фізичних осіб-підприємців: - витяг з ЄДР; 4) для фізичних осіб: - довідка з реєстраційним номером облікової картки платника податків; - документ, що підтверджує особу (паспорт, посвідка на тимчасове чи постійне проживання, закордонний паспорт). 3. Конкурсно-цінова пропозиція згідно з Додатком 5 приведена у відповідність до результатів аукціону. 4. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/), згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення учасника-переможця (юридичної особи). Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача*. 5. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/) , згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення службової (посадової) особи/фізичної особи учасника конкурсу, що уповноважена на підписання Договору. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача*. *Допускається направлення документів Учасником відповідальній особі за надання роз’яснень щодо Конкурсної документації на ел. адресу tender030@ukroboronprom.com після завершення аукціону.

      Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 06-02-25, 10:45:35

      Пропозиції Учасників

      Пропозицію подав:
      ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПЕРА ГРУП"   Досьє YouControl
      Остаточна пропозиція:
      607 600 UAH, без ПДВ
      Первинна пропозиція:
      620 000 UAH, без ПДВ
      Інформація про субпідрядника:
      не залучається
      Підпис:
      підписано
      Дата та час подання пропозиції:
      23-01-2025, 16:14:32
      Документи:
      Тип документа:

      Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

      Пропозицію подав:
      ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТІЛМАГ"   Досьє YouControl
      Остаточна пропозиція:
      610 000 UAH, без ПДВ
      Первинна пропозиція:
      690 000 UAH, без ПДВ
      Інформація про субпідрядника:
      -
      Підпис:
      підписано
      Дата та час подання пропозиції:
      24-01-2025, 15:33:38
      Документи:
      Тип документа:

      Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

      Пропозицію подав:
      ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АлюмСТАР"   Досьє YouControl
      Остаточна пропозиція:
      820 000 UAH, без ПДВ
      Первинна пропозиція:
      820 000 UAH, без ПДВ
      Інформація про субпідрядника:
      -
      Підпис:
      підписано
      Дата та час подання пропозиції:
      23-01-2025, 16:49:28
      Документи:
      Тип документа:

      Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

      + -
      Документи тендеру
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        sign.p7s
        Оголошення про проведення закупівлі
        приватний Видалено14-01-2025, 10:15:39
        sign.p7s
        Оголошення про проведення закупівлі
        приватнийЕкспортовано:17-01-2025, 15:59:30
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічний Видалено14-01-2025, 10:15:30
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:17-01-2025, 15:59:22
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:17-01-2025, 15:59:22
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ