Період оскарження умов закупівлі - по 14-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 693 209,55 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 466,05 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 80 796,29 UAH |
| Замовник: | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «АТОМЕНЕРГОМАШ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
| ЄДРПОУ: | 26444970 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://aem.zp.ua |
| Контактна особа: | Бізяєв Андрій Володимирович |
| Телефон: | 380442777915 |
| E-mail: | Bizyaev@ukr.net |
| Місцезнаходження: | Україна, Київська область,Київ, |
6 |
Невідповідності виявлені в інформації та/або документах учасника: 1. У складі тендерної пропозиції Учасником надано «Лист-згода щодо умов проекту договору» від 15.01.2025р., в якому не зазначено згоду з вимогами до договору замовника згідно з Додатком 3 до ТД; 2. У складі тендерної пропозиції Учасником надана АНКЕТА за формою Додатка 8 до ТД, в якій: - у пункті 11 «П.І.Б. та країна громадянства довірчого керуючого (якщо кінцевий власник є номінальним власником)» розділу «СКЛАД МАЙНА КОНТРАГЕНТА КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (UBO)» учасником не зазначено інформацію, що не відповідає вимогам примітки; - у пункті 13 «Материнська/ холдингова компанія/основна компанія групи, частиною якої є ваша компанія (назва, країна реєстрації, реєстраційний номер)» розділу «СКЛАД МАЙНА КОНТРАГЕНТА КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (UBO)» учасником не зазначено інформацію що не відповідає вимогам примітки. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. пп. 1.2 п. 1 р. ІІІ ТД – завантаження файлів з документами та/або інформацією згідно з переліком зазначеним у додатку 10 до ТД. п. 9 Додатка 10: Лист – погодження довільної форми з умовами та вимогами до договору замовника згідно з Додатком 3 до ТД, за підписом керівника або іншої уповноваженої особи учасника; 2. пп. 1.2 п. 1 р. ІІІ ТД – завантаження файлів з документами та/або інформацією згідно з переліком зазначеним у додатку 10 до ТД. п. 14 Додатка 10: Анкета згідно Додатка 8 до ТД за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та скріплена печаткою (у разі її використання) у сканованому вигляді в форматі PDF або електронний документ з накладеним ЕП відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги». Примітка: - учасник процедури закупівлі повинен зазначити відповіді на всі запитання анкети. У розділі «ДОКУМЕНТИ» учасник зазначає назви документів, які надаються на підтвердження зазначених вимог. - довідка підписується керівником або іншою уповноваженою особою учасника (для юридичних осіб) або учасником – фізичною особою. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Усунути невідповідності та надати лист – погодження довільної форми з умовами та вимогами до договору замовника згідно з Додатком 3 до ТД, за підписом керівника або іншої уповноваженої особи учасника; 2. Усунути невідповідності та надати виправлену Анкету за формою Додатка 8 до ТД.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.