Поставка Товару здійснюється у спеціалізованих транспортних засобах відповідно до письмових заявок Замовника у формі, що дозволяє зафіксувати момент їх передачі (телеграма, факс, e-mail, рекомендований лист, кур’єрська доставка та ін.) окремими партіями насипом відповідно до виробничої потреби протягом 1 календарного дня з дати отримання такої заявки за адресою урочище Помірки за рахунок Учасника При цьому кожна партія Товару повинна бути зважена коштом Учасника за присутності представника кожної сторони договору .При виявленні недостачі кількості Товару, Учасник зобов'язаний довезти решту Товару ,яка вказана у видатковій накладній. Оплата за придбаний Товар здійснюється шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Учасника після поставки Товару протягом 7 (семи ) робочих днів за наявності бюджетного фінансування. ЩОДО вартості пропозиції учасника ; Вартість пропозиції учасника, який не є платником ПДВ,має бути обчислена таким чином ,щоб при умовному додаванні ПДВ , вона не була вищою,ніж очікувана вартість закупівлі ,встановлена замовником.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 284 110 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРК "КУРОРТНИЙ" |
ЄДРПОУ: | 35722130 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Манюк Володимир Бенедиктович |
Телефон: | 380978766759 |
E-mail: | parkcurort@gmail.com |
Місцезнаходження: | Україна, Львівська область,Трускавець, 82200, Львівська обл., місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УПА, будинок 2 |
0 |