Період оскарження умов закупівлі - по 14-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 226 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 260 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Дніпровський метрополітен" Дніпровської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 21927215 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Геннадіївна Чепурко |
| Телефон: | +380504825501 |
| E-mail: | chepuryulia@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49003, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, вул. 128-ї Бригади Тероборони, 8 |
0 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1.Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "НПП "ІСТ-ПРОМ" було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією а саме: 1.1 Учасник у тендерній пропозиції на виконання вимог пункту 2.1. Додатку № 6 до тендерної документації надав довідку про виконання аналогічного договору. На виконання вимог пункту 2.2. Додатку № 6 до тендерної документації Учасник надав у складі пропозиції копію договору та видаткові накладні до зазначеного договору, що не підтверджують досвід виконання аналогічних договорів. Згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 № 708 предмет закупівлі визначається відповідно до Закону із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749. Отже, аналогічний договір — це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015. Учасник повинен надати будь-який документ про виконання аналогічного договору за тим самим четвертим знаком ДК 021:2015. 1.2.Учасник ТОВ "НПП "ІСТ-ПРОМ" виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (інформації) в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 2.1 Довідку про виконання Учасником аналогічного договору за предметом закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015 із зазначенням предмету договору, контрагента, реквізитів договору (дата укладання, номер)», та за пунктом 2.2 повинен надати: «Скан-копію договору в повному обсязі, що наведений(ні) в вищезазначеній довідці, де зазначено предмет закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015 та акту або видаткової накладної, що підтверджують виконання зазначеного договору».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.