Період оскарження умов закупівлі - по 30-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 236 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 180 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" Нагірянської сільської ради |
| ЄДРПОУ: | 44661875 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Свиренчук Галина Михайлівна |
| Телефон: | 380960253284 |
| E-mail: | blahoustriynag@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 48543, Україна, Тернопільська область,Чортківський р-н, селище Нагірянка, вул.Кобилянської О. буд 6 |
6 |
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУРДЯКІВСЬКИЙ СПЕЦКАР'ЄР", поданої на процедуру закупівлі Щебінь (із природного каменю) «код ДК 021:2015 - 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі», № UA-2024-09-05-003698-a згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності. 1. перелік виявлених невідповідностей: невідповідність в довідці «10.Довідка про працівників» та «10.1.накази на водіїв», накази на працівників в документі «10.1.накази на водіїв» не відповідають списку працівників які викладені в довідці «10.Довідка про працівників»; 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатоку №2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» ; 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору, учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.