Закупівлю оголошено - 19-11-2024, 14:46. Дата останніх змін - 10-01-2025, 00:00

Скло, код 14820000-5 за ДК 021:2015 «Скло»

Скло, код 14820000-5 за ДК 021:2015 «Скло»... Державна закупівля - UA-2024-11-19-011699-a Скло, код 14820000-5 за ДК 021:2015 «Скло» від замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЖРЕМСЕРВІС" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 11/19/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-11-19-011699-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-11-19-012984-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 19-11-2024, 14:46
по 24-11-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-11-2024, 14:46
по 27-11-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 27-11-2024, 11:26
по 27-11-2024, 11:49

Період оскарження умов закупівлі - по 24-11-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Торги відмінено
Бюджет:
468525.2
468 525,20 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:4 685,25 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:14 055,76 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЖРЕМСЕРВІС" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:22144952 Досьє YouControl
Контактна особа:Денис Бречко
Телефон:+380612280930
E-mail:zrs.brechko@ukr.net
Місцезнаходження:
69006, Україна, Запорізька область,м. Запоріжжя, вул. Фанатська, буд. 23-А
1



Інформація про скасування закупівлі

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

Під час проведення процедури відкритих торгів з Особливостями було здійснено перерозподіл коштів місцевого бюджету на 2024 рік щодо вищезазначеної Закупівлі які було перепризначено на інші, більш нагальні, закупівлі. Враховуючи викладене, подальша потреба в Закупівлі на 2024 рік - відсутня. Відповідно до підпункту 1 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

10-01-2025, 00:00

Період оскарження:

з 30-12-2024, 11:08 по 10-01-2025, 00:00

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Скло, код 14820000-5 за ДК 021 ...
468 525,20 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 27-11-2024, 11:26
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Флоат-скло поліроване листове М-1, 1605х2250х4мм

876
метр квадратний
69006 Україна Запорізька область м.Запоріжжя вулиця Фанатська, 23-А
по 31-12-2024
14820000-5
Скло


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Флоат-скло поліроване листове М-1, 1605х2250х6мм

100
метр квадратний
69006 Україна Запорізька область м.Запоріжжя вулиця Фанатська, 23-А
по 31-12-2024
14820000-5
Скло


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Павлова Ірина Болеславівна   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 09-12-2024 по 17-12-2024
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Україна, 69091, Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул.Тбіліська, будинок 29, квартира 39, 69061, Ірина Павлова
Остаточна пропозиція:
455 060 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
455 060 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
11-12-2024, 13:29
Період подачі оскарження:
по 17-12-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 10-12-24, 10:38:24
24

Відповідно до п.43 Особливостей (затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання вищезазначених вимог Замовник розміщує «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель» за наступними невідповідностями: 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.1.1.1 та п.1.1.2.5 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу надати «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, за наведеною формою» та «У разі оренди (користування) у довідці (стовпчик 5) зазначити номер та дату договору оренди (користування), термін дії, з ким укладено». Перелік виявлених невідповідностей: Всупереч вимогам Замовника, Учасником не зазначено в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 21.11.2024 №3 з ким укладено договір оренди вантажних транспортних засбів №ГП02/09/24 від 02.09.2024р. та договір оренди №ПМ01-07 від 01.07.2024р. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) надати/завантажити оновлену довідку з відсутньою інформацією, яку замовник зазначив вище. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.4.2 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу надати: 1) довідка-підтвердження про усвідомленням пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації (розписати цей пункт у довідці); 2) гарантійний лист про усвідомлення строків оплати (п. 8 Додатку 2 до тендерної документації) (розписати цей пункт у листі). Перелік виявлених невідповідностей: Всупереч вимогам Замовника, Учасником не надано 1) довідка-підтвердження про усвідомленням пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації (розписати цей пункт у довідці); 2) гарантійний лист про усвідомлення строків оплати (п. 8 Додатку 2 до тендерної документації) (розписати цей пункт у листі). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати/завантажити довідка-підтвердження про усвідомленням пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації (розписати цей пункт у довідці) та гарантійний лист про усвідомлення строків оплати (п. 8 Додатку 2 до тендерної документації) (розписати цей пункт у листі). 3. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.1 розділу 3 Тендерної документації та відповідно до п.9 Додатку 1 до тендерної документації, «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).» Перелік виявлених невідповідностей: Замовником було перевірено КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП, було виявлено, учасник підписав документи не КЕП, а УЕП. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: підписати тендерну пропозицію учасника кваліфікованим електронним підписом.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 11-12-24, 10:38:24
Договір
Цей договір було скасовано до підписання
Системний номер договору:
UA-2024-11-19-011699-a-b1
455 060 UAH
Ціна договору
455 060 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКА ВОСКРЕСІННЯ ГЛАСС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 27-11-2024 по 26-12-2024
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, вул. Ярославів Вал, 7, оф.401, 01054, Колмиков Юрій Миколайович
Остаточна пропозиція:
318 525 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
318 525 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 15-12-2024, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 03-12-24, 13:47:19

У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника та надання повідомлення про невідповідність у документах Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій та вимог надання повідомлення про невідповідність у документах Учасника. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 24.12.2024р.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 26-12-24, 00:00:00

Тендерна пропозиція аномально низька

Дата публікації: 27-11-24, 11:49:55
АНЦ

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Кінцевий строк надання обгрунтування аномально низької ціни: 29-11-24, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 06-12-24, 13:43:52
24

Відповідно до п.43 Особливостей (затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання вищезазначених вимог Замовник розміщує «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель» за наступними невідповідностями: 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.1.1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу: 1) надати «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, за наведеною формою. У довідці обов’язково зазначити: техніку: транспортний засіб / вантажний автомобіль для перевезення товару від 15 т. – не менше 1 одиниці; приміщення (офіс та/або склад) розташоване на території міста Запоріжжя; Якщо учасник є власником у довідці (стовпчик 5) зазначається назва, номер та дата документа, який підтверджує право власності. У разі оренди (користування) у довідці (стовпчик 5) зазначити номер та дату договору оренди (користування), термін дії, з ким укладено. У разі договору надання транспортних послуг (перевезення) у довідці (стовпчик 5) зазначити номер та дату відповідного договору, термін дії, з ким укладено»; 2) Для підтвердження п.1.1.2.1 (техніку: транспортний засіб / вантажний автомобіль для перевезення товару від 15 т. – не менше 1 одиниці), надати у складі тендерної пропозиції свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. У разі оренди (користування / надання послуг), надати додатково відповідні договори з актами прийому-передачі та/або договори надання послуг з переліком транспортного засобу (з зазначенням марки, державного номеру).; 3) Для підтвердження п.1.1.2.2 (приміщення (офіс та/або склад) розташоване на території міста Запоріжжя), надати підтверджуючі документи на право власності або договори оренди (користування) з обов’язковим наданням актів прийому-передачі (в акті зазначити стан приміщення). Перелік виявлених невідповідностей: Всупереч вимогам Замовника, Учасником: 1) не зазначено дату договору, термін дії та з ким укладено договір надання транспортних послуг у Довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 26.11.2024 №26-11/01; 2) не зазначено приміщення (офіс та/або склад) розташоване на території міста Запоріжжя та не надано жодних підтверджуючих документів; 3) у складі тендерної пропозиції не надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу за договором № 11859/AG/1, а саме: вантажний автомобіль з причепом DAF д.н. ВС4745КР та д.н. ВС5950ХО. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) надати/завантажити оновлену довідку з відсутньою інформацією, яку замовник зазначив вище; 2)надати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу за договором № 11859/AG/1, а саме: вантажний автомобіль з причепом DAF д.н. ВС4745КР та д.н. ВС5950ХО; 3) надати підтверджуючі документи на приміщення (офіс та/або склад) розташоване на території міста Запоріжжя.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 07-12-24, 13:43:52

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКА ВОСКРЕСІННЯ ГЛАСС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
318 525 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
318 525 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
3. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП Павлова Ірина Болеславівна   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
455 060 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
455 060 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
3. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено19-11-2024, 14:47:32
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:21-11-2024, 15:37:26
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:19-11-2024, 14:46:38
        Інший
        публічнийЕкспортовано:19-11-2024, 14:46:38
        Інший
        публічнийЕкспортовано:19-11-2024, 14:46:38
        Інший
        публічнийЕкспортовано:19-11-2024, 14:46:38
        Інший
        публічнийЕкспортовано:19-11-2024, 14:46:38
        Інший
        публічнийЕкспортовано:19-11-2024, 14:46:38
        Інший
        публічнийЕкспортовано:21-11-2024, 15:36:21
        Інший
        публічнийЕкспортовано:21-11-2024, 15:36:21
        Інший
        публічнийЕкспортовано:21-11-2024, 15:36:21
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-11-2024, 14:46:35
          У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-11-2024, 14:46:35
          Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
          Статус: Архівована
          Дата створення: 19-11-2024, 14:46:35
          Дата архівування:
          2. Порушення справ про банкрутство
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-11-2024, 14:46:35
          3. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-11-2024, 14:46:35
          4. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-11-2024, 14:46:35
          Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-11-2024, 14:46:35
          5. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-11-2024, 14:46:35
          6. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник юридична особа підтверджує, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-11-2024, 14:46:35
          Учасник фізична особа підтверджує, що
          2 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-11-2024, 14:46:35
          7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-11-2024, 14:46:35
          8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-11-2024, 14:46:35
          1. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Скло, код 14820000-5 за ДК 021:2015 «Скло»
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Вид забезпечення тендерної пропозиції гарантія (банківська електронна), яка повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою правління Національного банку України “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах” за № 639 від 15.12.2004 року (зі змінами), Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3 % (грошовий вираз – 14055.76 грн.) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев'яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. В гарантії обов’язково повинні бути зазначені початковий та кінцевий термін її дії. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. Електронна банківська гарантія повинна бути надана із копією договору про надання банківської гарантії з усіма додатками, підписаного обома сторонами. У разі, якщо окремий договір про надання гарантії не укладається, учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначаються законодавчі підстави не укладання вище вказаного договору. 4. Гарантія, надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги» та повинен дозволяти з достовірністю встановити особу гаранта. 5. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії Учасник надає у складі тендерній пропозиції сканований оригінал або копію ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, завірену цим банком. 6. Банківська гарантія повинна відповідати наступним вимогам: - повинна бути оформлена на бланку Гаранта та підписана уповноваженою особою Гаранта та скріплена його печаткою; - повинна бути безвідклична (не може бути відкликана чи змінена без попереднього узгодження з беніфіціаром) та безумовна (банк-гарант виконує свої зобов’язання перед беніфіціаром після одержання його звичайної, нічим не обумовленої вимоги); - не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - термін сплати грошових коштів (суми тендерного забезпечення - гарантованої суми) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара) протягом 5 банківських днів з моменту отримання письмової вимоги; - банківським установам у колонтитулах тендерної гарантії слід указувати посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. У разі відсутності інформації про алгоритм перевірки кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки у тексті банківської гарантії, накладених на неї, учасник у складі тендерної пропозиції повинен розмістити (завантажити) окремий документ, викладений на фірмовому бланку учасника (у разі наявності) з описом алгоритму можливості перевірки вищевказаних кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки, накладених на забезпечення тендерної пропозиції; - банківська гарантія має бути чинною з дати розкриття тендерної пропозиції; Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації про що додатково надається лист від банку-гаранта щодо платоспроможність та не знаходження в стадії ліквідації. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерна пропозиція, подана із забезпеченням, строк дії якого менший 90 календарних днів та не відповідає вимогам безвідкличності та безумовності відхиляється Замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Реквізити для оформлення банківської гарантії: Комунальне підприємство «Запоріжремсервіс» Запорізької міської ради 69006, м. Запоріжжя, вул. Фанатська (Добролюбова), 23-А ЄДРПОУ 22144952 ІПН 221449508319 IBAN: UA763133990000026007055729503 в Банк Зап. ЗУ АТ КБ «ПРИВАТБАНК» МФО 313399 Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції: Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1. закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3. відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3. ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4. ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-11-2024, 14:46:35
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Мова тендерної пропозиції українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-11-2024, 14:46:35
          1. Наявність фінансової спроможності
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Скло, код 14820000-5 за ДК 021:2015 «Скло»
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-11-2024, 15:36:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
          Статус: Архівована
          Дата створення: 19-11-2024, 14:46:35
          Дата архівування: 21-11-2024, 15:36:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Скло, код 14820000-5 за ДК 021:2015 «Скло»
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-11-2024, 14:46:35
          Способи підтвердження:
          Документ
          3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Скло, код 14820000-5 за ДК 021:2015 «Скло»
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-11-2024, 14:46:35
          Способи підтвердження:
          Документ
          4. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Скло, код 14820000-5 за ДК 021:2015 «Скло»
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність правників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
          Статус: Архівована
          Дата створення: 19-11-2024, 14:46:35
          Дата архівування: 21-11-2024, 15:36:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ