Період оскарження умов закупівлі - по 24-11-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 468 525,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 685,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 14 055,76 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЖРЕМСЕРВІС" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 22144952 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Денис Бречко |
| Телефон: | +380612280930 |
| E-mail: | zrs.brechko@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 69006, Україна, Запорізька область,м. Запоріжжя, вул. Фанатська, буд. 23-А |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення процедури відкритих торгів з Особливостями було здійснено перерозподіл коштів місцевого бюджету на 2024 рік щодо вищезазначеної Закупівлі які було перепризначено на інші, більш нагальні, закупівлі. Враховуючи викладене, подальша потреба в Закупівлі на 2024 рік - відсутня. Відповідно до підпункту 1 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
10-01-2025, 00:00
Період оскарження:
з 30-12-2024, 11:08 по 10-01-2025, 00:00
Документи:
Відповідно до п.43 Особливостей (затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання вищезазначених вимог Замовник розміщує «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель» за наступними невідповідностями: 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.1.1.1 та п.1.1.2.5 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу надати «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, за наведеною формою» та «У разі оренди (користування) у довідці (стовпчик 5) зазначити номер та дату договору оренди (користування), термін дії, з ким укладено». Перелік виявлених невідповідностей: Всупереч вимогам Замовника, Учасником не зазначено в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 21.11.2024 №3 з ким укладено договір оренди вантажних транспортних засбів №ГП02/09/24 від 02.09.2024р. та договір оренди №ПМ01-07 від 01.07.2024р. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) надати/завантажити оновлену довідку з відсутньою інформацією, яку замовник зазначив вище. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.4.2 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу надати: 1) довідка-підтвердження про усвідомленням пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації (розписати цей пункт у довідці); 2) гарантійний лист про усвідомлення строків оплати (п. 8 Додатку 2 до тендерної документації) (розписати цей пункт у листі). Перелік виявлених невідповідностей: Всупереч вимогам Замовника, Учасником не надано 1) довідка-підтвердження про усвідомленням пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації (розписати цей пункт у довідці); 2) гарантійний лист про усвідомлення строків оплати (п. 8 Додатку 2 до тендерної документації) (розписати цей пункт у листі). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати/завантажити довідка-підтвердження про усвідомленням пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації (розписати цей пункт у довідці) та гарантійний лист про усвідомлення строків оплати (п. 8 Додатку 2 до тендерної документації) (розписати цей пункт у листі). 3. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.1 розділу 3 Тендерної документації та відповідно до п.9 Додатку 1 до тендерної документації, «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).» Перелік виявлених невідповідностей: Замовником було перевірено КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП, було виявлено, учасник підписав документи не КЕП, а УЕП. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: підписати тендерну пропозицію учасника кваліфікованим електронним підписом.
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника та надання повідомлення про невідповідність у документах Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій та вимог надання повідомлення про невідповідність у документах Учасника. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 24.12.2024р.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Відповідно до п.43 Особливостей (затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання вищезазначених вимог Замовник розміщує «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель» за наступними невідповідностями: 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.1.1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу: 1) надати «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, за наведеною формою. У довідці обов’язково зазначити: техніку: транспортний засіб / вантажний автомобіль для перевезення товару від 15 т. – не менше 1 одиниці; приміщення (офіс та/або склад) розташоване на території міста Запоріжжя; Якщо учасник є власником у довідці (стовпчик 5) зазначається назва, номер та дата документа, який підтверджує право власності. У разі оренди (користування) у довідці (стовпчик 5) зазначити номер та дату договору оренди (користування), термін дії, з ким укладено. У разі договору надання транспортних послуг (перевезення) у довідці (стовпчик 5) зазначити номер та дату відповідного договору, термін дії, з ким укладено»; 2) Для підтвердження п.1.1.2.1 (техніку: транспортний засіб / вантажний автомобіль для перевезення товару від 15 т. – не менше 1 одиниці), надати у складі тендерної пропозиції свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. У разі оренди (користування / надання послуг), надати додатково відповідні договори з актами прийому-передачі та/або договори надання послуг з переліком транспортного засобу (з зазначенням марки, державного номеру).; 3) Для підтвердження п.1.1.2.2 (приміщення (офіс та/або склад) розташоване на території міста Запоріжжя), надати підтверджуючі документи на право власності або договори оренди (користування) з обов’язковим наданням актів прийому-передачі (в акті зазначити стан приміщення). Перелік виявлених невідповідностей: Всупереч вимогам Замовника, Учасником: 1) не зазначено дату договору, термін дії та з ким укладено договір надання транспортних послуг у Довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 26.11.2024 №26-11/01; 2) не зазначено приміщення (офіс та/або склад) розташоване на території міста Запоріжжя та не надано жодних підтверджуючих документів; 3) у складі тендерної пропозиції не надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу за договором № 11859/AG/1, а саме: вантажний автомобіль з причепом DAF д.н. ВС4745КР та д.н. ВС5950ХО. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) надати/завантажити оновлену довідку з відсутньою інформацією, яку замовник зазначив вище; 2)надати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу за договором № 11859/AG/1, а саме: вантажний автомобіль з причепом DAF д.н. ВС4745КР та д.н. ВС5950ХО; 3) надати підтверджуючі документи на приміщення (офіс та/або склад) розташоване на території міста Запоріжжя.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.