Період оскарження умов закупівлі - по 02-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 864 038,30 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 640,38 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління державної охорони України |
| ЄДРПОУ: | 00037478 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Майстерко |
| Телефон: | +380442262399 |
| E-mail: | omaysterko@do.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01024, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Богомольця, 8 |
0 |
Після завершення терміну встановленого для подання пропозицій електронна система закупівель (далі - Система) оприлюднила найменування єдиного учасника та подані ним у складі пропозиції документи, які вимагались Замовником у тендерній документації. Електронний аукціон не проводився. Розглядається тендерна пропозиція з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною, а саме – тендерна пропозиція ПрАТ «Науково-виробниче об'єднання «Практика», сума пропозиції якого складає 864 038,28 грн. В результаті перевірки встановлено, що учасник не завантажив копію аналогічного договору (з одночасним поданням копії договорів(у) та актів(а) приймання-передачі або видаткових(ої) накладних(ої)) за кодом ДК 021-2015 – 14820000-5 «Скло», або за назвою предмета закупівлі, а саме: скло лобове броньоване для транспортних засобів, що вимагалось відповідно п. 1.3. Додатку № 3 до тендерної документації. Також, учасник не завантажив проект договору та додатки до нього (ДОДАТОК № 4 до тендерної документації), скріпленого печаткою (за наявності такої) та підписом керівника, що свідчить про ознайомлення з умовами договору і водночас про згоду з їх змістом, як це вимагалось п. 5.4 Додатку 3 до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. У разі неусунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин відповідно до абзацу 5 підпункту 1) пункту 44 Особливостей шляхом прикріплення відповідних документів через електронну систему закупівель пропозицію учасника буде відхилено. Повідомити учасника, що в разі неусунення виявлених недоліків протягом 24 годин шляхом прикріплення відповідних документів (копію аналогічного договору (з одночасним поданням копії договорів(у) та актів(а) приймання-передачі або видаткових(ої) накладних(ої)) за кодом ДК 021-2015 – 14820000-5 «Скло», або за назвою предмета закупівлі, а саме: скло лобове броньоване для транспортних засобів та проект договору та додатки до нього (ДОДАТОК № 4 до тендерної документації), скріпленого печаткою (за наявності такої) та підписом керівника, що свідчить про ознайомлення з умовами договору і водночас про згоду з їх змістом через електронну систему закупівель його пропозицію буде відхилено.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.